Kép: | Név: | Szín: | Méret: | Elérhetőség: | Ár: | Cikkszám: | Kosárba |
BIANCHI 24 SPECIALISSIMA RC Red eTap AXS 12sp Black/Celeste 59 kerékpár
|
MR: Carbon/Celeste CK16 Metallic/Celeste CK16
|
RENDELHETŐ
|
4.939.900 Ft (3.889.685 Ft + ÁFA)
|
YTB40I59MR
|
|
INGYENES SZERVIZ - ELSŐ ÁTNÉZÉS
Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első féktárcsa | Sram Rotor centerlock centerline x Road 160mm Rotor centerlock centerline x Road 140mm |
Első gumi | Pirelli P ZERO™ Race TT , 26-622, 127TPI |
Első kerék | Reparto Corse RC Carbon 33mm profile, 700x21c, 24h, compatibility HG/XDR/N3W, Spoke pattern 2 to 1, tubeless-ready, weight 1370 gr (±5%), Sealed cartridge bearings with CERAMIC balls |
Első váltó | Sram Red eTap AXS D1 braze on |
Évjárat | 2024 |
Fékrendszer | included in the shifter |
Fogaskoszorú | Sram Red XG-1290 D1 12sp, 10-11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-28T |
Hajtómű | Sram Red D1 12sp Power Meter double, Crank Length: 170mm-47/53cm, 172.5mm-55/59cm |
Hátsó féktárcsa | Sram Rotor centerlock centerline x Road 160mm Rotor centerlock centerline x Road 140mm |
Hátsó gumi | Pirelli P ZERO™ Race TT , 26-622, 127TPI |
Hátsó kerék | Reparto Corse RC Carbon 33mm profile, 700x21c, 24h, compatibility HG/XDR/N3W, Spoke pattern 2 to 1, tubeless-ready, weight 1370 gr (±5%), Sealed cartridge bearings with CERAMIC balls |
Hátsó váltó | Sram Red eTap AXS D1 12sp |
Kerékméret | 622 |
Kormány | Reparto Corse integrated handlebar, material Carbon, for Acros ICR system drop 125mm, reach 80mm Ext: 90/380 (47-50cm) ; 100/400 (53cm) ; 110/400 (55-57cm); 120/420 (59cm) |
Kormánybefogó | included in the handlebar |
Kormánycsapágy | Acros IS52 ICR Ssbearings |
Kormányszalag | Velo Black soft Microfiber tapes |
Középcsapágy | Sram Press fit Road 86,5x41 |
Lánc | Sram Red D1 12sp |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Bianchi RC139 Carbon, Inserts PWR gel, carbon fiber shell, carbon rails, Lenght: 250mm, Wide: 139 mm, Weight: 145 g |
Nyeregcső | Specialissima Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm-50/53cm, 350mm-55/59cm |
Váltókarok | Sram Red eTap AXS D1 12sp Hydraulic Disc Brake, 20mm Flat Mount |
Váz | Specialissima RC carbon HM, only electronic groupsets, fully internal cable routing, headset Acros ICR, direct mount brakes, BB-PressFit 86,5x41 sizes 47-50-53-55-57-59cm |
Wattmérő kialakítás | van, mindkét hajtókarban |
Villa | Specialissima RC full Carbon HM aero, integrated head, disc, 1.5" head, 12x100mm thru axle |
Vélemények
Leírás
A határok átlépése
Azt a pontot, ahol egy sokoldalú kerékpár képes egy aero kerékpárt megelőzni, küszöbnek hívjuk. Az adatok igazolják, hogy a következő generációs Specialissima sokkal hamarabb eléri a küszöböt, mint az előző generáció. Az Oltre RC-hez képest, és egy profi kerékpáros alatt, aki 420 wattot teljesít, a Specialissima RC a legjobb választás a 6,2% feletti emelkedők mászásához. Ennek oka a Specialissima aerodinamikai optimalizálásában, kiváló súly-merevség arányában és alacsony összsúlyában rejlik. Egy jól edzett amatőr számára, aki 300 watton teker, a küszöböt 4,9%-nál éri el. Egy középhaladó amatőr számára, aki 250 watton teljesít, a Specialissima a 4,2%-os emelkedőknél éri el a küszöböt.
Fejlesztett élmény. Mindenhol.
Válaszul a Bianchi WorldTour versenyzői visszajelzéseire, az volt a cél, hogy a Specialissima hatékonyabb legyen a hegyekben. Ez azt jelentette, hogy javították az aerodinamikai teljesítményt, miközben megtartották a világklasszis súly-merevség arányt, így az aerodinamikai előnyök megmaradtak a kisebb emelkedőknél, miközben a rendkívül könnyű súly lehetővé tette, hogy a meredek szakaszokon is jól mászhass.
Amikor a Specialissima geometriáját készítették, figyelembe vették a kerékpáros kényelmét is, így tökéletes kiegészítővé vált az profi versenyzők fegyvertárában.
Hegyi útvonalakhoz
A súly-merevség aránya lehetővé teszi a Specialissima számára, hogy kiválóan teljesítsen a mászás során, miközben az átalakított aerodinamika lehetővé teszi, hogy gyorsabb legyél a síkabb völgyi utakon és a kanyargós lejtőkön, amelyek a mászás előtt és után következnek.
Rendszerszintű megközelítés
A Specialissima RC egyéni, holisztikus megközelítést képvisel, amelyben mindenhol a marginális előnyöket kutatja. A Reparto Corse, a Bianchi versenyzési részlegének mérnökei a kerékpár minden résznek optimalizálásra törekedtek. A versenyzőt és a kerékpárt egyetlen entitásként kezelik, hogy kihozzák a maximális sebességet.
Adatvezérelt
Az új Specialissima fejlesztésének eredményekén összességében 8,7 másodperc megtakarítást érhet el egy 200 watton hajtó kerékpáros egy 10 km-es, 6%-os emelkedőn.
Aero kormány
Az új és javított aerodinamikai teljesítmény kulcsa a Specialissima integrált kormánya. Öt hosszúságban elérhető, teljes karbon kivitelű, és mindössze 330 g súlyú a 110 mm × 380 mm-es változat. Az ugyanolyan D-alakú profilokat használ, mint a Specialissima RC vázának más csövei.
Összességében optimalizált
A Reparto Corse időt szánt a kerékpár minden egyes részének optimalizálására. Ez azt jelentette, hogy a kerékpár anyagának stratégiai átcsoportosítását hajtották végre a hátsó résztől az elülső részre, szuper vékony üléscsövekkel és vékonyabb láncvillákkal, miközben az első villaforma kialakítását is megerősítették, hogy létrehozzanak egy aerodinamikailag hatékonyabb elülső végét. A Specialissima egyes részei, például a váltótartó fül és a nyeregcső bilincse, minimális súly elérése érdekében egyedileg lettek kialakítva.
D-alakú csövek
A D-alakú nyeregcsőn ugyanaz az aerodinamikailag optimalizált profil kerül felhasználásra, mint amit a kerékpár más részein alkalmaznak.
RC kerekek
A Specialissima RC Reparto Corse kerekeket használ 33 mm-es szénszálas felnikkel (700×21C) és Ceramitech magas teljesítményű gyorsabb gördülésű agyakkal. A kerekek tubelessre készek; a minimális gumiszélesség 25 mm.
A speciális küllőzés egyensúlyban tartja a merevséget és a feszültséget, hogy megbízható és kiváló teljesítményű kereket hozzon létre.
RC nyereg
A Reparto Corse RC139 nyereg a kiváló teljesítmény elérését támogatja az agresszív üléspozíció lehetőségével a kerékpáron. Légy aero és maradj alacsonyan, extra rezgéscsillapítással.
Hasonló termékek
BIANCHI SPECIALISSIMA RC Dura-Ace Di2 12sp kerékpár (2024)
A profik és a legelszántabb kerékpárosok számára, akik ultrakönnyű kerékpárra vágynak, amely kiválóan teljesít a mászás során, és támogatja őket a gyorsabb tempó elérésében a mászások között.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI OLTRE RC Dura-Ace Di2 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI OLTRE RC Red eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI OLTRE PRO Dura-Ace Di2 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI OLTRE PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
Az Oltre Pro ugyanazokat az alapelveket követi, mint a csúcskategóriás RC modell, és légterelő technológiával, valamint új aerodinamikai kormánnyal rendelkezik. A váz a Bianchi CV rezgéscsillapító rendszerét építi be a szénszálba, ami növeli a kevésbé extrém versenyzők kényelmét.
Használd ki az örvényt - új aerodinamikus kormány
Az Oltre egyik legmeghatározóbb és forradalmi eleme a saját fejlesztésű kormánya. A közepén lévő üreg egy örvényt hoz létre mögötte, ami csökkenti a levegő nyomását és ellenállását, ami az kerékpáros lábára hat, így kevesebb erővel több sebességet lehet elérni.
Urald az ellenállást
A Bianchi által fejlesztett világszenzáció légterelő technológia (szabadalmaztatás alatt) egyszerre csökkenti az ellenállást a váznál és fokozza a kormány által végzett munkát, védelmet biztosítva az általa létrehozott alacsony nyomású területnek a lábak számára.
A számok mondják a legtöbbet
A számok az Oltre XR4-gyel összehasonlítva (majdnem) az egész történetet elmesélik.
• -17,1 watt 50 kilométer/óra sebességnél
• -5,1% CdA (ellenállási együttható) oldalszélben
• -45 másodperc 40 kilométeres távon
• 6,850 kg súly a 55-ös méretben (az adatok +/- 5% eltéréssel rendelkeznek)
• +30% előny a piac legjobb aerodinamikai kerékpárjaival szemben, változó szélviszonyok mellett
Minden mozdulat finomítva
Az Oltre minden részlete megfontolt, kielemzett és finomított, fokozva minden pedálfordulat hatékonyságát és erejét. Az alsó vázcsőtől a nyeregcsőn át a vázpapucsig a legkisebb előny is kihasználásra kerül.
BIANCHI OLTRE PRO Force eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Force eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.