Kép: | Név: | Szín: | Méret: | Elérhetőség: | Ár: | Cikkszám: | Kosárba |
BIANCHI 24 OLTRE PRO Ultegra Di2 12sp Black 59 kerékpár
|
XE: Soft Black Matte/Black Glossy
|
RENDELHETŐ
|
3.109.900 Ft (2.448.740 Ft + ÁFA)
|
YTB08I59XE
|
|
||
BIANCHI 24 OLTRE PRO Ultegra Di2 12sp Black/Celeste 59 kerékpár
|
XJ: Soft Black/Celeste CK16 Full Matte
|
RENDELHETŐ
|
3.109.900 Ft (2.448.740 Ft + ÁFA)
|
YTB08I59XJ
|
|
INGYENES SZERVIZ - ELSŐ ÁTNÉZÉS
Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első féktárcsa | Shimano center lock type w/Ice Tech, 160mm front rear |
Első gumi | Pirelli P ZERO™ Race SL TLR , 28-622, 120 tpi |
Első kerék | Velomann Carbon V50R 50mm profile, 700x21c, HG body, UD carbon fiber, tubeless ready and clincher, Internal width: 21 mm, weight per set: 1.630g |
Első váltó | Shimano Ultegra Di2 12sp, FD-R8150 |
Évjárat | 2024 |
Fékrendszer | Shimano BR-R8170 Hydraulic disc brake, included in the shifter |
Fogaskoszorú | Shimano Ultegra, CS-R8100, 11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-27-30T |
Hajtómű | Shimano, Ultegra 12sp, FC-R8100, Ultegra hollowtech 2, for rear 12- speed, 52x36T, Crank Length: 170mm-47/54cm, 172.5mm-55/59cm |
Hátsó féktárcsa | Shimano center lock type w/Ice Tech, 160mm front rear |
Hátsó gumi | Pirelli P ZERO™ Race SL TLR , 28-622, 120 tpi |
Hátsó kerék | Velomann Carbon V50R 50mm profile, 700x21c, HG body, UD carbon fiber, tubeless ready and clincher, Internal width: 21 mm, weight per set: 1.630g |
Hátsó váltó | Shimano Ultegra Di2 12sp, RD-R8150 |
Kerékméret | 622 |
Kormány | Integrated handlebar Integrated Aero bar, material Carbon, drop 125mm, reach 80mm, Di2 compatible Ext: 90x400-47/50cm ; 100x420-53cm ; 110x420-55/57cm; 120x440-59/61cm |
Kormánybefogó | included in the handlebar |
Kormánycsapágy | Fsa No. 54 - MR137 - ACB 1-1/4"diam.46.9x diam.37x7 Fsa TH970E - MR168 - Alloy ACB 1-1/4"diam.46.8x diam.34x |
Kormányszalag | Velo soft Microfiber tape, black |
Középcsapágy | Shimano, SM-BB72-41B, press fit for road, bearing, inner cover |
Lánc | Shimano, Ultegra 12 sp, CN-M8100 |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Velomann Mitora139 Hyper, open flow, carbon rails, carbon-reinforced nylon, Large 139mm Lenght 250mm |
Nyeregcső | Oltre Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm-50/53/55cm, 350mm-59cm |
Váltókarok | Shimano Ultegra Di2 hydraulic disc brake for road, ST-R8170, BR-R8170, for 160mm rotor |
Váz | Oltre PRO carbon w/Bianchi CV System aero shape, electronic drivetrain only, headset 1.1/4"-1.1/4",BB-PressFit 86,5x41mm, integrated seat clamp, for flat mount caliper, internal cable routing for disc brakes, thru axle 12x142mm |
Villa | Full Carbon aero w/Bianchi CV System, Disc brakes, integrated head 1.1/4", flat mount caliper, thru axle 12x100mm |
Vélemények
Leírás
Vezess saját útjaidon
A forradalmi teljesen szénszálas kormány, amely kompatibilis a computerek felszerelésével, négy méretben kapható (90x400 / 100x420 / 110x420 / 120x440), így megtalálhatod a testméretedhez és alakodhoz tökéletesen illeszkedőt.
Vissza a nullához
Nullára állítottuk az órát és elkezdtük építeni a jövőt.
Tökéletes kerékpáros-kerékpár összhang
Az aerodinamika kialakításában a legkritikusabb aspektus az emberi test, amely a legtöbb ellenállást adja, mint a kerékpár bármely része. Az Oltre precízen tervezett kialakítása ezt szem előtt tartva kezeli. A kormány és a légterelők csökkentik a kerékpáros ellenállását, fokozva a hajtáshatékonyságát és annak erejét.
Élvonalbeli innováció
Egy úttörő rendszer, amely nem csak kezeli, de uralja is a légellenállást. Ez nagyszerű teljesítményt jelent egyenes vonalban, de amikor a szél szöge megváltozik, akkor a kerékpár igazán életre kel. A légterelő az Oltre RC és Pro modelleken található.
Aerodinamikai élek
A kormánymű saját tervezésű kialakítása csökkenti az ellenállást. Ezt a kormány és a kormányszár integrációjával, valamint stratégiailag elhelyezett Aero Profile-okkal éri el a kormány tetején. Ezek az Aero Profile-ok úgy vannak elhelyezve, hogy elősegítsék a légáramlást a kormány felett, és ezzel további aerodinamikai előnyt nyújtva.
Forradalmi tervezési gondolkodásmód
Egy olyan aero kerékpár létrehozásához, amely irányítja a légáramlást, innovatív technológiai szektorokból kölcsönöztünk ötleteket, beleértve az autóipart, az űrkutatást és az építészetet. A cél az, hogy a levegőt nagyon specifikus területekre irányítsuk a váz és a kerékpáros felületein.
Teljesítményalkatrészek
Az Oltre egy fordulópontot jelent a Bianchi hosszú történetében. A Reparto Corse először tervezett nyergeket és kerékszetteket, így az Oltre a legteljesebb kerékpár, amit a Bianchi valaha is gyártott. A tervezési folyamat során a kerékpáros és a kerékpár együttes teljesítménye állt a középpontban.
Gördülő sebesség
Az RC50 SPBTech és RC65 SPBTech kerékek rendkívül merevek és nagyon reaktívak, és az SPBTech Super Precision csapágyazási technológiának köszönhetően rendkívül simán gördülnek. A pár súlya 1,520g (+/- 5%), és a 3K szénszálas bevonat növeli ezeknek a komponenseknek az esztétikáját.
Hasonló termékek
BIANCHI OLTRE PRO Force eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Force eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI OLTRE COMP Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
Az Oltre Comp modellt a fejlettebb RC és Pro változatokból vezették le, és aspiráns versenyzőknek, hétvégi harcosoknak és Gran Fondo versenyzőknek tervezték. Az Oltre Comp teljes szénszálas váza és villája magas teljesítményt nyújt merevség és reakció tekintetében. Az Oltre Comp modell új Velomann komponensekkel van felszerelve: aero kormány és kormányszár, V50R kerekek (50mm profil elöl és hátul); valamint Mitora nyereg.ét.
Használd ki az örvényt - új aerodinamikus kormány
Az Oltre egyik legmeghatározóbb és forradalmi eleme a saját fejlesztésű kormánya. A közepén lévő üreg egy örvényt hoz létre mögötte, ami csökkenti a levegő nyomását és ellenállását, ami az kerékpáros lábára hat, így kevesebb erővel több sebességet lehet elérni.
Urald az ellenállást
A Bianchi által fejlesztett világszenzáció légterelő technológia (szabadalmaztatás alatt) egyszerre csökkenti az ellenállást a váznál és fokozza a kormány által végzett munkát, védelmet biztosítva az általa létrehozott alacsony nyomású területnek a lábak számára.
A számok mondják a legtöbbet
A számok az Oltre XR4-gyel összehasonlítva (majdnem) az egész történetet elmesélik.
• -17,1 watt 50 kilométer/óra sebességnél
• -5,1% CdA (ellenállási együttható) oldalszélben
• -45 másodperc 40 kilométeres távon
• 6,850 kg súly a 55-ös méretben (az adatok +/- 5% eltéréssel rendelkeznek)
• +30% előny a piac legjobb aerodinamikai kerékpárjaival szemben, változó szélviszonyok mellett
Minden mozdulat finomítva
Az Oltre minden részlete megfontolt, kielemzett és finomított, fokozva minden pedálfordulat hatékonyságát és erejét. Az alsó vázcsőtől a nyeregcsőn át a vázpapucsig a legkisebb előny is kihasználásra kerül.
BIANCHI SPECIALISSIMA COMP Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
Azok számára, akik szeretnék megtapasztalni egy rendkívüli sokoldalú kerékpár erejét.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI SPECIALISSIMA COMP 105 Di2 12sp kerékpár (2024)
Azok számára, akik szeretnék megtapasztalni egy rendkívüli sokoldalú kerékpár erejét.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.