Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első fék | Sram included in the shifter |
Első féktárcsa | Sram centerlock centerline x Road 160mm |
Első gumi | Pirelli P ZERO™ Race SL TLR , 28-622, 120 tpi |
Első kerék | Reparto Corse Carbon SPB 50mm profile, 700x21c (front), Reparto Corse Carbon SPB 65mm profile, 700x21c, XDR body (rear), 3K and UD high strength carbon fiber, tubeless ready, weight per set: 1520 gr (+/-5%) |
Első váltó | Sram Red eTap AXS D1 |
Évjárat | 2024 |
Fékkar | Sram included in the shifter |
Fékrendszer | Sram included in the shifter |
Hajtómű | Sram Red D1, 12sp Power Meter, 48/35, Crank Length: 170mm-47/53cm, 172.5mm-55/59cm |
Hátsó fék | Sram included in the shifter |
Hátsó féktárcsa | Sram centerlock centerline x Road 160mm |
Hátsó gumi | Pirelli P ZERO™ Race SL TLR , 28-622, 120 tpi |
Hátsó kerék | Reparto Corse Carbon SPB 50mm profile, 700x21c (front), Reparto Corse Carbon SPB 65mm profile, 700x21c, XDR body (rear), 3K and UD high strength carbon fiber, tubeless ready, weight per set: 1520 gr (+/-5%) |
Hátsó váltó | Sram Red eTap AXS D1 12sp |
Kerékméret | 28" |
Kormány | included in the stem |
Kormánybefogó | Integrated handlebar Integrated Aero bar, material Carbon, drop 125mm, reach 80mm, Di2 compatible Ext: 90x400-47/50cm ; 100x420-53cm ; 110x420-55/57cm; 120x440-59/61cm |
Kormánycsapágy | Fsa No. 54 - MR137 - ACB 1-1/4"diam.46.9x diam.37x7 |
Kormányszalag | Velo soft Microfiber tape, black |
Középcsapágy | Sram Press fit Road 86,5x41 |
Lánc | Sram Red D1 12sp |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Bianchi RC139 Carbon Air, weight 168g, Lenght: 250mm, Wide: 139mm, Rails: 7 x 9,3mm |
Nyeregcső | Oltre Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm-50/53cm, 350mm-55/59cm |
Váltó | Sram Red eTap AXS D1 Hydraulic Disc Brake, Stealth-a-majig disconnected, 20mm Flat Mount, 1000mm hose |
Váltókarok | Sram Red eTap AXS D1 Hydraulic Disc Brake, Stealth-a-majig disconnected, 20mm Flat Mount, 1000mm hose |
Váz | Oltre RC carbon aero shape, electronic drivetrain only, headset 1.1/4"-1.1/4",BB-PressFit 86,5x41mm, integrated seat clamp, for flat mount caliper, internal cable routing for disc brakes, thru axle 12x142mm sizes 47-50-53-55-57-59cm |
Villa | Full Carbon aero, Disc brakes, integrated head 1.1/4", flat mount caliper, thru axle 12x100mm |
Vélemények
Leírás
HASZNÁLD KI AZ ÖRVÉNYT Új Aero kromány. Az Oltre egyik legjelentősebb és legforradalmibb eleme a saját fejlesztésű kormány. A középen lévő üreg olyan örvényt generál mögötte, amely csökkenti a sportoló lábára ható légnyomást és ellenállást, így kevesebb erőre van szükség a nagyobb sebesség eléréséhez. URALD A LÉGELLENÁLLÁST A Bianchi világszerte exkluzív technológiája, az Air Deflector ( szabadalmaztatás alatt) egyszerre csökkenti a váz ellenállását és erősíti a kormány által végzett munkát azáltal, hogy védi az általa a lábak számára létrehozott alacsony nyomású területet. A SZÁMOK BESZÉLNEK A LEGHANGOSABBAN Az Oltre XR4-ünkkel összehasonlított számok (majdnem) mindent elmondanak. -17,1 watt 50 kilométer/órás sebességnél -5,1% CdA (légellenállási együttható) oldalszélben -45 másodperc 40 kilométeres távon 6.850 kg súly 55-ös méretben (az adatok +/- 5%-os eltéréssel) +30% előny a piacon kapható legjobb aero kerékpárokhoz képest változó szélviszonyok között MINDEN EGYES MOZDULAT KIFINOMULT Az Oltre minden egyes részletét átgondoltuk, elemeztük és tovább finomítottuk, felerősítve minden egyes pedálmozdulat hatékonyságát és erejét. Az alsó csőtől a nyeregcsőig minden kis nyereséget kihasználunk. NAGY TELJESÍTMÉNYŰ ALKATRÉSZEK Reparto Corse nyereg. Teljesen új, Bianchi által gyártott alkatrészek, ami történelmi elsőség a márka számára. A Reparto Corse fáradhatatlan innovációjának terméke, a sebesség kiválóságának szenvedélyes keresése. Az RC139 Carbon Air egy elit szintű verseny nyereg, melynek karbon héja és párnázata a legmodernebb 3D technológiával készült. SZABD MAGADHOZ Az újító, cyclocomputerek felszerelésével kompatibilis, teljes karbon kormány négy méretben (90x400 / 100x420 / 110x420 / 120x440) kapható, így megtalálhatod a testméretedhez és alakodhoz tökéletesen illeszkedő kormányt. TÖKÉLETES SPORTOLÓ-KERÉKPÁR RENDSZER Az aero iránti törekvés során a legkritikusabb szempont az emberi test, amely a kerékpár bármelyik részénél jobban növeli a légellenállást. Az Oltre precízen megtervezett konstrukciója ezt közvetlenül kezeli. A kormány és a légterelők csökkentik a sportoló légellenállását, felerősítve minden pedálmozdulat hatékonyságát és erejét. ELIT INNOVÁCIÓ Úttörő rendszer, amely nem csak kezeli, hanem uralja a légellenállást. Ez holt egyenes vonalban nagyszerű teljesítményt jelent, de amikor a szél szöge bármelyik oldalra változik, a kerékpár igazán életre kel. Az Air Deflector (szabadalmaztatás alatt álló) légterelő az Oltre RC és Pro modelleken található. AERODINAMIKAI ELŐNYÖK A kormány szabadalmaztatott kialakítása csökkenti a légellenállást. Ezt a kormány és a kormányszár integrálásával, valamint a kormány tetején stratégiailag elhelyezett Aero Profilokkal éri el. Ezek az Aero Profilok úgy vannak elhelyezve, hogy visszaverjék a levegő áramlását a kormány felett, és további minimális aerodinamikai nyereséget kínálnak. FORRADALMI TERVEZÉSI GONDOLKODÁS A légáramlást irányító aero kerékpár megalkotásához az innovatív technológiai ágazatokból kölcsönöztünk ötleteket, többek között az autóiparból, a repülőgépgyártásból és az építészetből. A cél az, hogy a levegőt a váz nagyon specifikus területeire vezessük, biztosítva, hogy a légáramlás a lehető legközelebb legyen a kerékpár és a versenyző felületeihez. A messzemenően átgondolt dizájnt a festék és a szabadon hagyott szénszálak megfontolt egyensúlya erősíti, félelmetes versenyesztétikát teremtve, amely egy pillanatra sem enged az Oltre teljes súlyából.
Hasonló termékek
BIANCHI OLTRE RC Dura-Ace Di2 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI SPECIALISSIMA RC Red eTap AXS kerékpár (2024)
A profik és a legelszántabb kerékpárosok számára, akik ultrakönnyű kerékpárra vágynak, amely kiválóan teljesít a mászás során, és támogatja őket a gyorsabb tempó elérésében a mászások között.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI SPECIALISSIMA RC Dura-Ace Di2 12sp kerékpár (2024)
A profik és a legelszántabb kerékpárosok számára, akik ultrakönnyű kerékpárra vágynak, amely kiválóan teljesít a mászás során, és támogatja őket a gyorsabb tempó elérésében a mászások között.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI OLTRE PRO Dura-Ace Di2 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI OLTRE PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
Az Oltre Pro ugyanazokat az alapelveket követi, mint a csúcskategóriás RC modell, és légterelő technológiával, valamint új aerodinamikai kormánnyal rendelkezik. A váz a Bianchi CV rezgéscsillapító rendszerét építi be a szénszálba, ami növeli a kevésbé extrém versenyzők kényelmét.
Használd ki az örvényt - új aerodinamikus kormány
Az Oltre egyik legmeghatározóbb és forradalmi eleme a saját fejlesztésű kormánya. A közepén lévő üreg egy örvényt hoz létre mögötte, ami csökkenti a levegő nyomását és ellenállását, ami az kerékpáros lábára hat, így kevesebb erővel több sebességet lehet elérni.
Urald az ellenállást
A Bianchi által fejlesztett világszenzáció légterelő technológia (szabadalmaztatás alatt) egyszerre csökkenti az ellenállást a váznál és fokozza a kormány által végzett munkát, védelmet biztosítva az általa létrehozott alacsony nyomású területnek a lábak számára.
A számok mondják a legtöbbet
A számok az Oltre XR4-gyel összehasonlítva (majdnem) az egész történetet elmesélik.
• -17,1 watt 50 kilométer/óra sebességnél
• -5,1% CdA (ellenállási együttható) oldalszélben
• -45 másodperc 40 kilométeres távon
• 6,850 kg súly a 55-ös méretben (az adatok +/- 5% eltéréssel rendelkeznek)
• +30% előny a piac legjobb aerodinamikai kerékpárjaival szemben, változó szélviszonyok mellett
Minden mozdulat finomítva
Az Oltre minden részlete megfontolt, kielemzett és finomított, fokozva minden pedálfordulat hatékonyságát és erejét. Az alsó vázcsőtől a nyeregcsőn át a vázpapucsig a legkisebb előny is kihasználásra kerül.
BIANCHI OLTRE PRO Force eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Force eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.