Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
4.499.000 Ft (3.542.520 Ft + ÁFA)

Figyelem! A feltüntetett kedvezmények kizárólag a webáruházban leadott megrendelésekre érvényesek, üzletünkben nem áll módunkban érvényesíteni. Ez alól csak az 'Outlet' menüpont alatt szereplő akciós termékek képeznek kivételt.

BIANCHI OLTRE PRO DISC Red eTap AXS 12sp kerékpár (2023)

Cikkszám: YSB05F
Szállítási díj: 1.990 Ft
Gyártó: BIANCHI
Elérhetőség: RENDELHETŐ
Nem értékelt
4.499.000 Ft (3.542.520 Ft + ÁFA)
Kívánságlistára teszem
Kép: Név: Szín: Méret: Elérhetőség: Ár: Cikkszám: Kosárba
BIANCHI 23 OLTRE PRO DISC Red eTap AXS 12sp XK 59 kerékpár
XK: Soft Black/Grey/Carbon
RENDELHETŐ
4.499.000 Ft (3.542.520 Ft + ÁFA)
YSB05I59XK
Menny.:dbKosárba
BIANCHI 23 OLTRE PRO DISC Red eTap AXS 12sp XJ 59 kerékpár
XJ: Soft Black/CK16/Carbon
RENDELHETŐ
4.499.000 Ft (3.542.520 Ft + ÁFA)
YSB05I59XJ
Menny.:dbKosárba
BIANCHI 23 OLTRE PRO DISC Red eTap AXS 12sp XE 59 kerékpár
XE: Dark Graphite Matt/Black Glossy
RENDELHETŐ
4.499.000 Ft (3.542.520 Ft + ÁFA)
YSB05I59XE
Menny.:dbKosárba

INGYENES SZERVIZ - ELSŐ ÁTNÉZÉS

A kerékpár vásárlását követő 1-2 hónapon belül, vagy 200-300 km megtételét követően előfordulhat váltó vagy fék pontatlanság az alkatrészek bekopásából eredően. Ezt ingyen, szerviz időpont kérése és előzetes bejelentkezés nélkül, soron kívül korrigáljuk, amennyiben nyitvatartási időben behozzák a kerékpárt üzletünkbe. Minden a megadott távon vagy időn túli, esetleg egyéb, nem fék vagy váltó pontatlanságra vonatkozó szerviz térítésköteles.

Paraméterek

Abroncsok Reparto Corse Carbon 50mm profile, 700x21c, XDR body
Anyag Karbon
Első fék Sram Red
Első féktárcsa Sram Rotor centerlock centerline x Road 160mm
Első gumi Pirelli Pzero ™ Race SL TLR , 28-622, 120 tpi
Első váltó Sram Red eTap AXS D1 braze on
Évjárat 2023
Fékkar included in the shifter
Fogaskoszorú Sram Red XG-1290 D1 12sp, 10-11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-28T
Hajtómű Sram Red D1 12sp double, 46/33, crank lenght: 170mm-47/53cm, 172.5mm-55/59cm
Hátsó fék Sram Red
Hátsó féktárcsa Sram Rotor centerlock centerline x Road 160mm
Hátsó gumi Pirelli Pzero ™ Race SL TLR , 28-622, 120 tpi
Hátsó váltó Sram Red eTap AXS D1 12sp
Kerékméret 622
Kormány Integrated Aero handlebar, material Carbon, drop 125mm, reach 80mm, Di2 compatible Ext: 90x400-47/50cm; 100x420-53cm; 110x420-55/57cm; 120x440-59cm
Kormánybefogó included in the handlebar
Kormánycsapágy Fsa No. 54 - MR137 - ACB 1-1/4"" diam.46.9 x diam.37x7 Fsa TH970R - MR082R - SL Alloy ACB 1-1/4"" diam.46.8 x diam.34x7
Kormányszalag Velo Black soft Microfiber tapes+EVA-139 Shockproof 200*3cm
Középcsapágy Sram Press fit Road 86,5x41
Lánc Sram Red D1 12sp
Nem Uniszex
Nyereg Bianchi RC139 carbon
Nyeregcső Oltre Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm-50/53cm, 350mm-55/59cm
Váltókarok Sram Red eTap AXS D1 12sp Hydraulic Disc Brake,d eTap AXS D1 12sp Hydraulic Disc Brake
Váz Oltre  PRO carbon w/Bianchi  System aero shape, electronic drivetrain only, headset 1.1/4""-1.1/4"",BB-PressFit 86,5x41mm, integrated seat clamp, for flat mount caliper, internal cable routing for  brakes, thru axle 12x142mm, compatible with 700x30 t
Villa Full Carbon aero w/Bianchi  System,  brakes, integrated head 1.1/4", flat mount caliper, thru axle 12x100mm, compatible with 700x30 tire

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Hasonló termékek

BIANCHI SPECIALISSIMA DISC Dura-Ace Di2 12sp kerékpár (2023)

4.299.000 Ft
RENDELHETŐ
A kerékpárok gyári specifikációjához képest, a kialakult alkatrészellátottsági hiányosságok miatt, lehetnek eltérések a felszereltséget illetően! Megértésüket köszönjük!

BIANCHI SPECIALISSIMA RC Red eTap AXS kerékpár (2024)

4.939.900 Ft
RENDELHETŐ
A sokoldalúság következő generációja - Specialissima RC
A profik és a legelszántabb kerékpárosok számára, akik ultrakönnyű kerékpárra vágynak, amely kiválóan teljesít a mászás során, és támogatja őket a gyorsabb tempó elérésében a mászások között.

Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.

Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.

Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.

BIANCHI SPECIALISSIMA RC Dura-Ace Di2 12sp kerékpár (2024)

4.939.900 Ft
RENDELHETŐ
A sokoldalúság következő generációja - Specialissima RC
A profik és a legelszántabb kerékpárosok számára, akik ultrakönnyű kerékpárra vágynak, amely kiválóan teljesít a mászás során, és támogatja őket a gyorsabb tempó elérésében a mászások között.

Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.

Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.

Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.

BIANCHI OLTRE PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)

3.109.900 Ft
2 db raktáron
A szakértők választása - Oltre Pro
Az Oltre Pro ugyanazokat az alapelveket követi, mint a csúcskategóriás RC modell, és légterelő technológiával, valamint új aerodinamikai kormánnyal rendelkezik. A váz a Bianchi CV rezgéscsillapító rendszerét építi be a szénszálba, ami növeli a kevésbé extrém versenyzők kényelmét.

Használd ki az örvényt - új aerodinamikus kormány
Az Oltre egyik legmeghatározóbb és forradalmi eleme a saját fejlesztésű kormánya. A közepén lévő üreg egy örvényt hoz létre mögötte, ami csökkenti a levegő nyomását és ellenállását, ami az kerékpáros lábára hat, így kevesebb erővel több sebességet lehet elérni.

Urald az ellenállást
A Bianchi által fejlesztett világszenzáció légterelő technológia (szabadalmaztatás alatt) egyszerre csökkenti az ellenállást a váznál és fokozza a kormány által végzett munkát, védelmet biztosítva az általa létrehozott alacsony nyomású területnek a lábak számára.

A számok mondják a legtöbbet
A számok az Oltre XR4-gyel összehasonlítva (majdnem) az egész történetet elmesélik.
• -17,1 watt 50 kilométer/óra sebességnél
• -5,1% CdA (ellenállási együttható) oldalszélben
• -45 másodperc 40 kilométeres távon
• 6,850 kg súly a 55-ös méretben (az adatok +/- 5% eltéréssel rendelkeznek)
• +30% előny a piac legjobb aerodinamikai kerékpárjaival szemben, változó szélviszonyok mellett

Minden mozdulat finomítva
Az Oltre minden részlete megfontolt, kielemzett és finomított, fokozva minden pedálfordulat hatékonyságát és erejét. Az alsó vázcsőtől a nyeregcsőn át a vázpapucsig a legkisebb előny is kihasználásra kerül.
Az oldal tetejére