Kép: | Név: | Szín: | Méret: | Elérhetőség: | Ár: | Cikkszám: | Kosárba |
BIANCHI 25 SPECIALISSIMA PRO Force AXS 12sp Fekete/Szürke 59 kerékpár
|
MV - Carbon/Graphite irid/Black
|
RENDELHETŐ
|
3.199.000 Ft (2.518.898 Ft + ÁFA)
|
YUB43I59MV
|
|
||
BIANCHI 25 SPECIALISSIMA PRO Force AXS 12sp Fekete/Celeste 59 kerékpár
|
MW - Carbon/Ckmetallic/CK16
|
RENDELHETŐ
|
3.199.000 Ft (2.518.898 Ft + ÁFA)
|
YUB43I59MW
|
|
Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első fék | Sram Force eTap AXS D2 Hydraulic Disc Brake, 20mm Flat Mount |
Első féktárcsa | Sram Paceline X, centerlock, 160mm front and rear |
Első gumi | Pirelli P ZERO™ Race TLR RS , 28-622, 120TPI |
Első kerék | Velomann Palladium , 33mm profile, 700x21c, 24h, XDR body |
Első váltó | Sram Force eTap AXS D2 braze on |
Évjárat | 2025 |
Fékkar | Sram Force eTap AXS D2 Hydraulic Disc Brake, 20mm Flat Mount |
Fékrendszer | Sram Force eTap AXS D2 Hydraulic Disc Brake, 20mm Flat Mount |
Fogaskoszorú | Sram Force XG-1270 D1 12sp, 10-11-12-13-14-15-17-19-21-24-28-33T |
Hajtómű | Sram Force D2 12sp, Quark power meter, 48/35T Crank Length: 170mm-47/53cm, 172.5mm-55/59cm |
Hátsó fék | Sram Force eTap AXS D2 Hydraulic Disc Brake, 20mm Flat Mount |
Hátsó féktárcsa | Sram Paceline X, centerlock, 160mm front and rear |
Hátsó gumi | Pirelli P ZERO™ Race TLR RS , 28-622, 120TPI |
Hátsó kerék | Velomann Palladium , 33mm profile, 700x21c, 24h, XDR body |
Hátsó váltó | Sram Force eTap AXS D2 12sp |
Kerékméret | 28" |
Kormány | Reparto Corse integrated handlebar, material Carbon, for Acros ICR system drop 125mm, reach 80mm Ext: 90/380 (47-50cm) ; 100/400 (53cm) ; 110/400 (55-57cm); 120/420 (59cm) |
Kormánybefogó | Reparto Corse integrated handlebar, material Carbon, for Acros ICR system drop 125mm, reach 80mm Ext: 90/380 (47-50cm) ; 100/400 (53cm) ; 110/400 (55-57cm); 120/420 (59cm) |
Kormánycsapágy | Acros IS52 ICR custom headtube cover Specialissima |
Kormányszalag | Bianchi Arrow premium tape, 2.5mm thickness, black |
Középcsapágy | Sram Press fit Road 86,5x41 |
Lánc | Sram Force D1 12sp |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Velomann Mitora139 Lite, open flow, carbon rails 7x9,3mm, carbon-reinforced nylon, Wide: 139mm, Lenght: 250mm |
Nyeregcső | Specialissima Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm50/53cm, 350mm-55/59cm |
Váltó | Sram Force eTap AXS D2 Hydraulic Disc Brake, 20mm Flat Mount |
Váltókarok | Sram Force eTap AXS D2 Hydraulic Disc Brake, 20mm Flat Mount |
Váz | Specialissima PRO carbon HM with Bianchi CV System, only electronic groupsets, fully internal cable routing, headset Acros ICR, direct mount brakes, BB-PressFit 86,5x41 sizes 47-50-53-55-57-59cm |
Villa | Specialissima PRO full Carbon HM with CV, aero, integrated head, disc, 1.5 head, 12x100mm thru axle |
Vélemények
Leírás
A határok átlépése
Azt a pontot, ahol egy sokoldalú kerékpár képes egy aero kerékpárt megelőzni, küszöbnek hívjuk. Az adatok igazolják, hogy a következő generációs Specialissima sokkal hamarabb eléri a küszöböt, mint az előző generáció. Az Oltre RC-hez képest, és egy profi kerékpáros alatt, aki 420 wattot teljesít, a Specialissima RC a legjobb választás a 6,2% feletti emelkedők mászásához. Ennek oka a Specialissima aerodinamikai optimalizálásában, kiváló súly-merevség arányában és alacsony összsúlyában rejlik. Egy jól edzett amatőr számára, aki 300 watton teker, a küszöböt 4,9%-nál éri el. Egy középhaladó amatőr számára, aki 250 watton teljesít, a Specialissima a 4,2%-os emelkedőknél éri el a küszöböt.
Fejlesztett élmény. Mindenhol.
Válaszul a Bianchi WorldTour versenyzői visszajelzéseire, az volt a cél, hogy a Specialissima hatékonyabb legyen a hegyekben. Ez azt jelentette, hogy javították az aerodinamikai teljesítményt, miközben megtartották a világklasszis súly-merevség arányt, így az aerodinamikai előnyök megmaradtak a kisebb emelkedőknél, miközben a rendkívül könnyű súly lehetővé tette, hogy a meredek szakaszokon is jól mászhass.
Amikor a Specialissima geometriáját készítették, figyelembe vették a kerékpáros kényelmét is, így tökéletes kiegészítővé vált az profi versenyzők fegyvertárában.
Hegyi útvonalakhoz
A súly-merevség aránya lehetővé teszi a Specialissima számára, hogy kiválóan teljesítsen a mászás során, miközben az átalakított aerodinamika lehetővé teszi, hogy gyorsabb legyél a síkabb völgyi utakon és a kanyargós lejtőkön, amelyek a mászás előtt és után következnek.
Rendszerszintű megközelítés
A Specialissima RC egyéni, holisztikus megközelítést képvisel, amelyben mindenhol a marginális előnyöket kutatja. A Reparto Corse, a Bianchi versenyzési részlegének mérnökei a kerékpár minden résznek optimalizálásra törekedtek. A versenyzőt és a kerékpárt egyetlen entitásként kezelik, hogy kihozzák a maximális sebességet.
Adatvezérelt
Az új Specialissima fejlesztésének eredményekén összességében 8,7 másodperc megtakarítást érhet el egy 200 watton hajtó kerékpáros egy 10 km-es, 6%-os emelkedőn.
Aero kormány
Az új és javított aerodinamikai teljesítmény kulcsa a Specialissima integrált kormánya. Öt hosszúságban elérhető, teljes karbon kivitelű, és mindössze 330 g súlyú a 110 mm × 380 mm-es változat. Az ugyanolyan D-alakú profilokat használ, mint a Specialissima RC vázának más csövei.
Összességében optimalizált
A Reparto Corse időt szánt a kerékpár minden egyes részének optimalizálására. Ez azt jelentette, hogy a kerékpár anyagának stratégiai átcsoportosítását hajtották végre a hátsó résztől az elülső részre, szuper vékony üléscsövekkel és vékonyabb láncvillákkal, miközben az első villaforma kialakítását is megerősítették, hogy létrehozzanak egy aerodinamikailag hatékonyabb elülső végét. A Specialissima egyes részei, például a váltótartó fül és a nyeregcső bilincse, minimális súly elérése érdekében egyedileg lettek kialakítva.
D-alakú csövek
A D-alakú nyeregcsőn ugyanaz az aerodinamikailag optimalizált profil kerül felhasználásra, mint amit a kerékpár más részein alkalmaznak.
Hasonló termékek
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár wattmérővel (2025)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI OLTRE PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár (2025)
BIANCHI OLTRE PRO Force AXS 12sp kerékpár wattmérővel (2025)
BIANCHI 24 SPECIALISSIMA PRO Ultegra Di2 12sp Celeste 53 kerékpár
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.