Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első fék | Sram Red eTap AXS E1 Hydraulic Disc Brake |
Első féktárcsa | Sram Paceline X, centerlock, 160mm |
Első gumi | Pirelli P ZERO™ Race TLR RS , 28-622, 120TPI |
Első kerék | Reparto Corse 33R Ceramitech 33mm profile, 700x21c, 24h, XDR |
Első váltó | Sram Red eTap AXS E1 |
Évjárat | 2025 |
Fékkar | Sram Red eTap AXS E1 Hydraulic Disc Brake |
Fékrendszer | Sram Red eTap AXS E1 Hydraulic Disc Brake |
Fogaskoszorú | Sram Red XG 1290, E1, 10-33, 10-11-12-13-14-15-17-19-21-24-28-33T |
Hajtómű | Sram Red E1, 12sp, Quark power meter, 48/35, Crank Length: 170mm-47/53cm, 172.5mm-55/59cm |
Hátsó fék | Sram Red eTap AXS E1 Hydraulic Disc Brake |
Hátsó féktárcsa | Sram Paceline X, centerlock, 140mm rear |
Hátsó gumi | Pirelli P ZERO™ Race TLR RS , 28-622, 120TPI |
Hátsó kerék | Reparto Corse 33R Ceramitech 33mm profile, 700x21c, 24h, XDR |
Hátsó váltó | Sram Red eTap AXS D1 12sp |
Kerékméret | 28" |
Kormány | Reparto Corse integrated handlebar, material Carbon, for Acros ICR system drop 125mm, reach 80mm Ext: 90/380 (47-50cm) ; 100/400 (53cm) ; 110/400 (55-57cm); 120/420 (59cm) |
Kormánybefogó | Reparto Corse integrated handlebar, material Carbon, for Acros ICR system drop 125mm, reach 80mm Ext: 90/380 (47-50cm) ; 100/400 (53cm) ; 110/400 (55-57cm); 120/420 (59cm) |
Kormánycsapágy | Acros IS52 ICR SSbearings: custom headtube cover Specialissima 35mm spacers |
Kormányszalag | Bianchi Arrow premium tape, 2.5mm thickness, black |
Középcsapágy | Sram Press fit Road 86,5x41 |
Lánc | Sram Red E1, 114 links |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Reparto Corse Rc139Carbon, full carbon, open flow, Large 139mm Lenght 250mm |
Nyeregcső | Specialissima Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm50/53cm, 350mm-55/59cm |
Váltó | Sram Red eTap AXS E1 Hydraulic Disc Brake |
Váltókarok | Sram Red eTap AXS E1 Hydraulic Disc Brake |
Váz | Specialissima RC carbon HM, only electronic groupsets, fully internal cable routing, headset Acros ICR, direct mount brakes, BB-PressFit 86,5x41 sizes 47-50-53-55-57-59cm |
Villa | Specialissima RC full Carbon HM aero, integrated head, disc, 1.5 head, 12x100mm thru axle |
Vélemények
Leírás
A határok átlépése
Azt a pontot, ahol egy sokoldalú kerékpár képes egy aero kerékpárt megelőzni, küszöbnek hívjuk. Az adatok igazolják, hogy a következő generációs Specialissima sokkal hamarabb eléri a küszöböt, mint az előző generáció. Az Oltre RC-hez képest, és egy profi kerékpáros alatt, aki 420 wattot teljesít, a Specialissima RC a legjobb választás a 6,2% feletti emelkedők mászásához. Ennek oka a Specialissima aerodinamikai optimalizálásában, kiváló súly-merevség arányában és alacsony összsúlyában rejlik. Egy jól edzett amatőr számára, aki 300 watton teker, a küszöböt 4,9%-nál éri el. Egy középhaladó amatőr számára, aki 250 watton teljesít, a Specialissima a 4,2%-os emelkedőknél éri el a küszöböt.
Fejlesztett élmény. Mindenhol.
Válaszul a Bianchi WorldTour versenyzői visszajelzéseire, az volt a cél, hogy a Specialissima hatékonyabb legyen a hegyekben. Ez azt jelentette, hogy javították az aerodinamikai teljesítményt, miközben megtartották a világklasszis súly-merevség arányt, így az aerodinamikai előnyök megmaradtak a kisebb emelkedőknél, miközben a rendkívül könnyű súly lehetővé tette, hogy a meredek szakaszokon is jól mászhass.
Amikor a Specialissima geometriáját készítették, figyelembe vették a kerékpáros kényelmét is, így tökéletes kiegészítővé vált az profi versenyzők fegyvertárában.
Hegyi útvonalakhoz
A súly-merevség aránya lehetővé teszi a Specialissima számára, hogy kiválóan teljesítsen a mászás során, miközben az átalakított aerodinamika lehetővé teszi, hogy gyorsabb legyél a síkabb völgyi utakon és a kanyargós lejtőkön, amelyek a mászás előtt és után következnek.
Rendszerszintű megközelítés
A Specialissima RC egyéni, holisztikus megközelítést képvisel, amelyben mindenhol a marginális előnyöket kutatja. A Reparto Corse, a Bianchi versenyzési részlegének mérnökei a kerékpár minden résznek optimalizálásra törekedtek. A versenyzőt és a kerékpárt egyetlen entitásként kezelik, hogy kihozzák a maximális sebességet.
Adatvezérelt
Az új Specialissima fejlesztésének eredményekén összességében 8,7 másodperc megtakarítást érhet el egy 200 watton hajtó kerékpáros egy 10 km-es, 6%-os emelkedőn.
Összességében optimalizált
A Reparto Corse időt szánt a kerékpár minden egyes részének optimalizálására. Ez azt jelentette, hogy a kerékpár anyagának stratégiai átcsoportosítását hajtották végre a hátsó résztől az elülső részre, szuper vékony üléscsövekkel és vékonyabb láncvillákkal, miközben az első villaforma kialakítását is megerősítették, hogy létrehozzanak egy aerodinamikailag hatékonyabb elülső végét. A Specialissima egyes részei, például a váltótartó fül és a nyeregcső bilincse, minimális súly elérése érdekében egyedileg lettek kialakítva.
D-alakú csövek
A D-alakú nyeregcsőn ugyanaz az aerodinamikailag optimalizált profil kerül felhasználásra, mint amit a kerékpár más részein alkalmaznak.
Hasonló termékek
BIANCHI SPECIALISSIMA RC Dura-Ace Di2 12sp kerékpár wattmérővel (2025)
A profik és a legelszántabb kerékpárosok számára, akik ultrakönnyű kerékpárra vágynak, amely kiválóan teljesít a mászás során, és támogatja őket a gyorsabb tempó elérésében a mászások között.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI OLTRE RC Red AXS 12sp kerékpár wattmérővel (2025)
BIANCHI OLTRE RC Dura-Ace Di2 12sp kerékpár wattmérővel (2025)
BIANCHI OLTRE RC Dura-Ace Di2 12sp PWM Team kerékpár (2025)
BIANCHI OLTRE PRO Force AXS 12sp kerékpár wattmérővel (2025)
BIANCHI OLTRE PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár (2025)
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Ultegra Di2 12sp kerékpár wattmérővel (2025)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Force AXS 12sp kerékpár wattmérővel (2025)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.