Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első agy | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Első fék | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, S/M: 200mm, L/XL: 220mm |
Első féktárcsa | S/M: 200mm, L/XL: 220mm |
Első gumi | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
Első kerék | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Évjárat | 2024 |
Fékkar | SRAM GX |
Fékrendszer | SRAM Code RS |
Fogaskoszorú | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Hajtómű | Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm |
Hátsó agy | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
Hátsó fék | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Hátsó féktárcsa | 200mm |
Hátsó gumi | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
Hátsó kerék | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Hátsó váltó | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Kerékméret | 29" |
Kormány | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Kormánybefogó | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Küllők | DT Swiss Industry |
Lánc | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Markolat | Specialized Trail Grips |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Nyeregcső | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm |
Nyeregcsőbilincs | Alloy, 38.6mm |
Pa battery | Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh |
Pa motor | Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor |
Súly | 22.8kg (S4) |
Vélemények
Leírás
Levo’s fully integrated Turbo Full Power 2.2 motor, 700Wh battery, and advanced MasterMind Turbo Control Unit deliver category-leading 90 Nm of torque and 565 watts of power for up to five hours of ride time, empowering you to ride farther and faster than ever before.
The MasterMind Turbo Control Unit is your information hub with customizable display fields, including the exact percentage of battery level, and it features our all-new MicroTune function to adjust power delivery in 10% increments, so you get exactly the support you need to experience precisely the ride you want.
A dedicated mixed-wheel size design with a 27.5 wheel in the back and 29 up front delivers a nimble ride that carves circles around other full-power e-MTBs. A generous cockpit centers you on the bike, optimizing traction and corner control. The low bottom bracket, slack headtube angle and reduced fork offset keep things stable in the rough.
Levo offers six distinct geometry settings, allowing you to easily dial-in its performance for any riding style andany terrain. Head tube angle can be adjusted between 63- and 65.5-degrees. Bottom bracket height can be fine-tuned up or down by 7mm.
Levo’s 150mm of rear travel is supple on small bumps, devours square-edged hits without a twitch, eats massive G-outs for breakfast, yet still offers amazing pedal response and delivers your power to the ground with total efficiency.
The Levo’s S-Sizing is based on what matters—rider size and style, not inseam. Six sizes, all with similar headtube lengths and standover, allow you to choose the size that best suits your individual style. Smaller S-Size numbers are going to be nimble and more flickable, while bigger S-Sizes deliver more stability and a roomier ride.
Hasonló termékek
SPECIALIZED TURBO LEVO COMP Sage Green/Cool Grey/Black S3 (M) kerékpár
It also breaks through limitations in terms of range, allowing you to enjoy up to five hours of trail time. The optimized chassis features 150mm of custom-tuned rear suspension and adjustable geometry, providing a stable and natural ride like no other. With more climbing, more descending, more miles, and more fun, the Turbo Levo Comp Alloy is equipped with a no-fuss SRAM GX/NX drivetrain, trail-taming RockShox suspension, and a lightweight and durable alloy wheelset. Experience the ride that truly matters with the Turbo Levo Comp Alloy from Specialized.
BIANCHI 22 SPECIALISSIMA DISC Ultegra 11sp 59 SB kerékpár
- Váz: A Bianchi Specialissima Disc váza a legfejlettebb karbon anyagból készült, amely ultrakönnyű és rendkívül merev. Korszerű aerodinamikai kialakítását úgy tervezték, hogy minimalizálja a légellenállást, maximális sebességet és agilitást biztosítva.
- Villa: Ultrakönnyű karbon villa, amely tökéletes egyensúlyt teremt a merevség, súly és aerodinamika között. Kiváló útirányítást és stabilitást nyújt magas sebességnél is.
- Váltórendszer: Shimano Ultegra 11 sebességes váltórendszer, ami ismert a megbízhatóságáról, precíz váltásairól és könnyű kezelhetőségéről. Ez a váltórendszer kiváló választás mind verseny-, mind hosszú távú országúti kerékpározáshoz.
- Fékrendszer: Shimano Ultegra hidraulikus tárcsafékek, amelyek kivételes fékhatást és megbízhatóságot biztosítanak minden időjárási körülmény között.
- Kerékszett: Könnyű és aerodinamikus Fulcrum Racing 400 kerékszett, amely ideálisan illeszkedik a kerékpár teljesítményorientált profiljához, növelve a sebességet és a hatékonyságot.
- Kiegészítők: A kerékpár ergonomikus kormány és nyereg egységeit úgy tervezték, hogy biztosítsák a maximális kényelmet és teljesítményt hosszú távú használat során.
BIANCHI E-OMNIA FX FS GX Eagle 12sp Bosch 500 Wh kerékpár
BIANCHI OLTRE XR3 DISC Chorus kerékpár (2023)
3T EXPLORO RACEMAX EKAR 1x13 Red/White 54 kerékpár
Akár aszfalton, akár terepen haladunk, szeretjük a sebességet. Az új RaceMax váz erre lett tervezve. A végeredmény az első gravel kerékpár, mely:
Úgy néz ki, mint egy országúti kerékpár
Úgy megy, mint egy országúti kerékpár
Terepen is hasít
A legjobb az egészben, hogy ugyanazt a RaceMax vázat fel lehet építeni a tiszta sebességre összpontosítva („RACE” beállítás, 700C kerékkel), vagy megállíthatatlan gépként nagyon széles gumikkal („MAX” beállítás 650B kerékkel). Te választasz. Két kerékkészlettel pedig egyszerűen válthatunk a RACE és a MAX között. Ez a RaceMax.
A kerékpárok gyári specifikációjához képest, a kialakult alkatrészellátottsági hiányosságok miatt, lehetnek eltérések a felszereltséget illetően! Megértésüket köszönjük!