Kép: | Név: | Szín: | Méret: | Elérhetőség: | Ár: | Cikkszám: | Kosárba |
BIANCHI 24 SPECIALISSIMA COMP 105 Di2 12sp Graphite 59 kerékpár
|
MF: Graphite/Black
|
RENDELHETŐ
|
2.109.900 Ft (1.661.339 Ft + ÁFA)
|
YTB48I59MF
|
|
||
BIANCHI 24 SPECIALISSIMA COMP 105 Di2 12sp Celeste 59 kerékpár
|
MQ: Celeste CK16/Graphite
|
RENDELHETŐ
|
2.109.900 Ft (1.661.339 Ft + ÁFA)
|
YTB48I59MQ
|
|
INGYENES SZERVIZ - ELSŐ ÁTNÉZÉS
Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első féktárcsa | Sram Rotor centerlock paceline x Road 160mm |
Első gumi | Pirelli P ZERO™ Race , 26-622, 127TPI |
Első kerék | Velomann Palladium, 33mm profile, 700x21c, 24h, XDR body, Spoke pattern 2 to 1, tubeless-ready, weight 1460 gr (±5%), Sealed cartridge bearings |
Első váltó | Shimano, FD-R7150, 105 Di2, brazed-on type, down swing, top gear 50-52T, for rear 12-speed |
Évjárat | 2024 |
Fékrendszer | included in the shifter |
Fogaskoszorú | SRAM CS XG 1250 D1 10-36T |
Hajtómű | Sram RIVAL D1 DUB, Crank Length: 170mm-47/54cm, 172.5mm-55/59cm |
Hátsó féktárcsa | Sram Rotor centerlock paceline x Road 160mm |
Hátsó gumi | Pirelli P ZERO™ Race , 26-622, 127TPI |
Hátsó kerék | Velomann Palladium, 33mm profile, 700x21c, 24h, XDR body, Spoke pattern 2 to 1, tubeless-ready, weight 1460 gr (±5%), Sealed cartridge bearings |
Hátsó váltó | Sram RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T |
Kerékméret | 622 |
Kormány | Velomann Aero Compact handlebar, alloy diam. 31,8mm, reach 74mm, drop 116mm, Size: 400mm-47/53cm, 420mm-55/59cm |
Kormánybefogó | Velomann, AL6061, fully internal cable routing stem, compatible with Acros AICR system, Ext: 90mm (47), 100mm(50/53), 110mm(55/57), 120mm(59) |
Kormánycsapágy | Acros IS52 ICR |
Kormányszalag | Velo Black soft Microfiber tapes |
Középcsapágy | Sram Press fit Road 86,5x41 |
Lánc | Sram RIVAL D1 12sp |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Velomann Mitora139, open flow, AISI rails, carbon-reinforced nylon Width: 139mm, Lenght: 250mm, Weight: 220 g ± 2 |
Nyeregcső | Specialissima Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm-50/53cm, 350mm-55/59cm |
Váltókarok | Shimano 105 Di2 hydraulic disc brake for road, ST-R7170, BR-R7170, for 160mm rotor, resin pad |
Váz | Specialissima COMP carbon, only electronic groupsets, fully internal cable routing, headset Acros ICR, direct mount brakes, BB-PressFit 86,5x41 sizes 47-50-53-55-57-59cm |
Villa | Specialissima COMP full Carbon, aero, integrated head, disc, 1.5" head, 12x100mm thru axle |
Vélemények
Leírás
A határok átlépése
Azt a pontot, ahol egy sokoldalú kerékpár képes egy aero kerékpárt megelőzni, küszöbnek hívjuk. Az adatok igazolják, hogy a következő generációs Specialissima sokkal hamarabb eléri a küszöböt, mint az előző generáció. Az Oltre RC-hez képest, és egy profi kerékpáros alatt, aki 420 wattot teljesít, a Specialissima RC a legjobb választás a 6,2% feletti emelkedők mászásához. Ennek oka a Specialissima aerodinamikai optimalizálásában, kiváló súly-merevség arányában és alacsony összsúlyában rejlik. Egy jól edzett amatőr számára, aki 300 watton teker, a küszöböt 4,9%-nál éri el. Egy középhaladó amatőr számára, aki 250 watton teljesít, a Specialissima a 4,2%-os emelkedőknél éri el a küszöböt.
Fejlesztett élmény. Mindenhol.
Válaszul a Bianchi WorldTour versenyzői visszajelzéseire, az volt a cél, hogy a Specialissima hatékonyabb legyen a hegyekben. Ez azt jelentette, hogy javították az aerodinamikai teljesítményt, miközben megtartották a világklasszis súly-merevség arányt, így az aerodinamikai előnyök megmaradtak a kisebb emelkedőknél, miközben a rendkívül könnyű súly lehetővé tette, hogy a meredek szakaszokon is jól mászhass.
Amikor a Specialissima geometriáját készítették, figyelembe vették a kerékpáros kényelmét is, így tökéletes kiegészítővé vált az profi versenyzők fegyvertárában.
Hegyi útvonalakhoz
A súly-merevség aránya lehetővé teszi a Specialissima számára, hogy kiválóan teljesítsen a mászás során, miközben az átalakított aerodinamika lehetővé teszi, hogy gyorsabb legyél a síkabb völgyi utakon és a kanyargós lejtőkön, amelyek a mászás előtt és után következnek.
Rendszerszintű megközelítés
A Specialissima RC egyéni, holisztikus megközelítést képvisel, amelyben mindenhol a marginális előnyöket kutatja. A Reparto Corse, a Bianchi versenyzési részlegének mérnökei a kerékpár minden résznek optimalizálásra törekedtek. A versenyzőt és a kerékpárt egyetlen entitásként kezelik, hogy kihozzák a maximális sebességet.
Adatvezérelt
Az új Specialissima fejlesztésének eredményekén összességében 8,7 másodperc megtakarítást érhet el egy 200 watton hajtó kerékpáros egy 10 km-es, 6%-os emelkedőn.
Összességében optimalizált
A Reparto Corse időt szánt a kerékpár minden egyes részének optimalizálására. Ez azt jelentette, hogy a kerékpár anyagának stratégiai átcsoportosítását hajtották végre a hátsó résztől az elülső részre, szuper vékony üléscsövekkel és vékonyabb láncvillákkal, miközben az első villaforma kialakítását is megerősítették, hogy létrehozzanak egy aerodinamikailag hatékonyabb elülső végét. A Specialissima egyes részei, például a váltótartó fül és a nyeregcső bilincse, minimális súly elérése érdekében egyedileg lettek kialakítva.
D-alakú csövek
A D-alakú nyeregcsőn ugyanaz az aerodinamikailag optimalizált profil kerül felhasználásra, mint amit a kerékpár más részein alkalmaznak.
Hasonló termékek
BIANCHI OLTRE COMP Rival eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
BIANCHI SPECIALISSIMA COMP Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
Azok számára, akik szeretnék megtapasztalni egy rendkívüli sokoldalú kerékpár erejét.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI OLTRE COMP Ultegra Di2 12sp kerékpár (2024)
Az Oltre Comp modellt a fejlettebb RC és Pro változatokból vezették le, és aspiráns versenyzőknek, hétvégi harcosoknak és Gran Fondo versenyzőknek tervezték. Az Oltre Comp teljes szénszálas váza és villája magas teljesítményt nyújt merevség és reakció tekintetében. Az Oltre Comp modell új Velomann komponensekkel van felszerelve: aero kormány és kormányszár, V50R kerekek (50mm profil elöl és hátul); valamint Mitora nyereg.ét.
Használd ki az örvényt - új aerodinamikus kormány
Az Oltre egyik legmeghatározóbb és forradalmi eleme a saját fejlesztésű kormánya. A közepén lévő üreg egy örvényt hoz létre mögötte, ami csökkenti a levegő nyomását és ellenállását, ami az kerékpáros lábára hat, így kevesebb erővel több sebességet lehet elérni.
Urald az ellenállást
A Bianchi által fejlesztett világszenzáció légterelő technológia (szabadalmaztatás alatt) egyszerre csökkenti az ellenállást a váznál és fokozza a kormány által végzett munkát, védelmet biztosítva az általa létrehozott alacsony nyomású területnek a lábak számára.
A számok mondják a legtöbbet
A számok az Oltre XR4-gyel összehasonlítva (majdnem) az egész történetet elmesélik.
• -17,1 watt 50 kilométer/óra sebességnél
• -5,1% CdA (ellenállási együttható) oldalszélben
• -45 másodperc 40 kilométeres távon
• 6,850 kg súly a 55-ös méretben (az adatok +/- 5% eltéréssel rendelkeznek)
• +30% előny a piac legjobb aerodinamikai kerékpárjaival szemben, változó szélviszonyok mellett
Minden mozdulat finomítva
Az Oltre minden részlete megfontolt, kielemzett és finomított, fokozva minden pedálfordulat hatékonyságát és erejét. Az alsó vázcsőtől a nyeregcsőn át a vázpapucsig a legkisebb előny is kihasználásra kerül.
BIANCHI OLTRE COMP 105 Di2 12sp kerékpár (2024)
Az Oltre Comp modellt a fejlettebb RC és Pro változatokból vezették le, és aspiráns versenyzőknek, hétvégi harcosoknak és Gran Fondo versenyzőknek tervezték. Az Oltre Comp teljes szénszálas váza és villája magas teljesítményt nyújt merevség és reakció tekintetében. Az Oltre Comp modell új Velomann komponensekkel van felszerelve: aero kormány és kormányszár, V50R kerekek (50mm profil elöl és hátul); valamint Mitora nyereg.ét.
Használd ki az örvényt - új aerodinamikus kormány
Az Oltre egyik legmeghatározóbb és forradalmi eleme a saját fejlesztésű kormánya. A közepén lévő üreg egy örvényt hoz létre mögötte, ami csökkenti a levegő nyomását és ellenállását, ami az kerékpáros lábára hat, így kevesebb erővel több sebességet lehet elérni.
Urald az ellenállást
A Bianchi által fejlesztett világszenzáció légterelő technológia (szabadalmaztatás alatt) egyszerre csökkenti az ellenállást a váznál és fokozza a kormány által végzett munkát, védelmet biztosítva az általa létrehozott alacsony nyomású területnek a lábak számára.
A számok mondják a legtöbbet
A számok az Oltre XR4-gyel összehasonlítva (majdnem) az egész történetet elmesélik.
• -17,1 watt 50 kilométer/óra sebességnél
• -5,1% CdA (ellenállási együttható) oldalszélben
• -45 másodperc 40 kilométeres távon
• 6,850 kg súly a 55-ös méretben (az adatok +/- 5% eltéréssel rendelkeznek)
• +30% előny a piac legjobb aerodinamikai kerékpárjaival szemben, változó szélviszonyok mellett
Minden mozdulat finomítva
Az Oltre minden részlete megfontolt, kielemzett és finomított, fokozva minden pedálfordulat hatékonyságát és erejét. Az alsó vázcsőtől a nyeregcsőn át a vázpapucsig a legkisebb előny is kihasználásra kerül.
BIANCHI SPECIALISSIMA COMP Rival eTap AXS 12sp kerékpár (2024)
Azok számára, akik szeretnék megtapasztalni egy rendkívüli sokoldalú kerékpár erejét.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
3T STRADA 105 Di2 2x12 Red/Black M kerékpár
SPECIALIZED TARMAC SL7 COMP Gloss Dune White/Metallic Obsidian 56 cm kerékpár
BIANCHI OLTRE RACE 105 Di2 12sp kerékpár (2024)
Az új váz ICR integrált kábelvezetést kapott, valamint mindent, ami a 12 sebességes váltószettek fogadásához szükséges, bámulatos új színvariációkban.
Az új Oltre Race a megújult, 12 sebességes Shimano 105 szettel az ideális versenygéppé válik olyan kerékpárosok számára, akik az arany középutat keresik: aero váz, tárcsafék, letisztult vonalak, magas peremes Fulcrum kerékszett, 12 sebességes szett akár elektromos változatban.