Paraméterek
Abroncsok | Fulcrum RapidRed 900 2-Way Fit Ready (for clincher and tubeless ready) Rim Diameter: 700C Material: Aluminum Alloy Rim Height: 24 mm Inner Wigth Channel: 22 mm |
Anyag | Karbon |
Első fék | Sram APEX Pad Type: Steel-Backed Organic |
Első féktárcsa | Sram CenterLine Rotor Hub Interface: Centerlock Rotor Diameter: 160 mm (front&Rear) |
Első gumi | Pirelli Cinturato™ GRAVEL M Classic, 45-622 tan sidewall |
Első kerék | Fulcrum RapidRed 900 2-Way Fit Ready (for clincher and tubeless ready) Rim Diameter: 700C Material: Aluminum Alloy Rim Height: 24 mm Inner Wigth Channel: 22 mm |
Évjárat | 2025 |
Fékkar | Sram APEX Pad Type: Steel-Backed Organic |
Fékrendszer | Sram APEX Pad Type: Steel-Backed Organic |
Fogaskoszorú | Sram SX Eagle, PG-1210 11-50T Driver Body Interface: HG11 |
Hajtómű | Sram Apex 1 WIDE 40T Crank Length: 170mm-XS(47)-SM(51), 172.5mm-MD(55)-LG(58), 175mm-XL(61) |
Hátsó fék | Sram APEX Pad Type: Steel-Backed Organic |
Hátsó féktárcsa | Sram CenterLine Rotor Hub Interface: Centerlock Rotor Diameter: 160 mm (front&Rear) |
Hátsó gumi | Pirelli Cinturato™ GRAVEL M Classic, 45-622 tan sidewall |
Hátsó kerék | Fulcrum RapidRed 900 2-Way Fit Ready (for clincher and tubeless ready) Rim Diameter: 700C Material: Aluminum Alloy Rim Height: 24 mm Inner Wigth Channel: 22 mm |
Hátsó váltó | Sram Apex Eagle Maximum Cassette Sprocket 52T |
Kerékméret | 28" |
Kormány | Velomann Gravel ICR Alloy Flare: 16° Drop: 130mm Reach 70mm Interface Diameter: 1 1/4"" (31.8mm) HandleBar Widths: 400 - SX(47) SM(51), 420 - MD(55) LG(58), 440 -XL(61) |
Kormánybefogó | Velomann AICR Alloy Rise: -2° Steerer Diameter: 1-1/8"" (28.6mm) HB interface Diameter: 1-1/4"" (31.8mm) Stem Lengths: 80mm - XS(47), 90mm - SM(51), 100mm-MD(55), 110mm-LG(58),120m -XL(61) |
Kormánycsapágy | Bianchi Custom Acros ICR (Internal Cable Rounting) Spacers:5 mm x1, 10mm x3 Headtube Cover: Bianchi Costum Compresion Ring: 1.125 Inch Top Bearing: Angular contact Bearing 42x52x7 + seal Bottom Bearing: Angular contact Bearing 40x52x7 + seal |
Kormányszalag | Bianchi Hexagon tape 2.5mm thickness, Full black |
Középcsapágy | Sram DUB PressFit Road Wide 86.5 X Ø41 |
Lánc | Sram SX Eagle |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Velomann MITORA 149 H2 cover: soft touch, padding: foam, shell: nylon carbon rails: Steel lenght: 250mm width: 149mm |
Nyeregcső | Velomann Carbon UD SeatPost O.D: Ø27.2 mm Seatpost lengths: 300mm-SX(47), 350mm- SM(51) MD(55), LG(58) XL(61) |
Váltó | Sram Apex D1 |
Váltókarok | Sram Apex D1 |
Váz | Arcadex Comp Disc Brake Specification: Flat Mount 140/160 Bottom Braket Standard: PressFit 86.5 X Ø41 Rear Axle: thru12 OLD (Over-Locknut-Dimension): 142 mm Front Derailleur:Non Compatible Rear Derailleur: SRAM UDH Hanger type Max Chainring Compatibi |
Villa | Bianchi Arcadex Fork Disc Brake Specification: Flat Mount 140/160 Front Axle: thru12 OLD (Over-Locknut-Dimension): 100 mm Tire Clearance: ETRTO 622-42mm Steer tube Diameter: 1 1/8"" Material: Epoxy - SM Carbon Fiber Composite |
Vélemények
Leírás
Az Arcadex-szel a Bianchi teljessé teszi a gravel rajongóknak szánt kínálatát. Az Impulso mellett, a gyors gravel modell azok számára, akik teljesítményt és sebességet keresnek még a földutakon is, az új Arcadex megfelel a szabad szelleműek igényeinek, akik választ keresnek a terep kalandtúrák iránti vágyukra.
A karbon váz endurance geometriával biztosítja a hosszú távú kalandok teljes átéléséhez szükséges kényelmet a teljesítmény feláldozása nélkül.
Az Arcadex Pro belső kábelátvezetésű kormányrésszel van felszerelve, míg a Comp változat félig belső kábelátvezetésű rendszerrel rendelkezik. Mindkét modell a Bianchi teljesen integrált monocoque szénszálas, a Reparto Corse által kifejlesztett kormányával is bővíthető.
A The Arcadex akár 700c x 50mm-es gumiabroncsokat is képes fogadni. A kerékpár 45 mm-es gumiabroncsok használata esetén felcsíptethető sárvédőkkel is használható. A kerékpár ASTM 2 besorolású terepen való használatra alkalmas, és minden specifikációban Mitora 149 H1 nyereggel rendelkezik, amely egész napos kényelmet biztosít a többnapos túrákhoz.
Az új Arcadex kifejlesztésekor a Bianchi figyelt a kerékpárosok és a kerékpártúrázók különleges kéréseire és igényeire, hogy olyan megoldásokat tervezzen, amelyek leegyszerűsítik és fokozzák az élményeket.
Az új fő jellemző az IFS (Internal Frame Storage) modul, amely a kerékpáros számára az alsócső belsejében létrehozott extra helyet biztosít, ahol kisebb tárgyak tárolhatók. Az IFS modul belsejében a Velomann által készített védőtok segítségével tárolhatók a tárgyak, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy azok ne szóródjanak szét a rekeszben, ne zörögjenek, és ne okozzanak karcolásokat.
Az új Arcadex két változatban, Pro és Comp kivitelben kapható.
Azok számára, akik a komfortzónájukon túl akarnak lépni, ott van az Arcadex Comp. Két mechanikus szett opció közül választhatsz: Shimano GRX 610 vagy SRAM APEX.