Leírás
Térfogat: 10 liter
Méret: 25x18x17cm, tartozák esőhuzat
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Hasonló termékek
ABUS NUTFIX M10 piros tengely zár
-2.200 Ft
1 db raktáron
Az ABUS NutFix™ alkatrészbiztonsági eszköze további lopás elleni védelmet nyújt a kerekek számára. Bizonyított védelem a tolvajok ellen.
BBB BFD-16F GRANDPROTECT első sárvédő
-5.700 Ft
3 db raktáron
MTB első sárvédő, TPR sárvédő füllel. Két tónusú kompozit anyag. Nagyon széles területet fed le, köszönhetően speciálisan tervezett geometriájának. 27,5", 29" és pluszos méretű, teleszkópos kerékpárokhoz használható. Teleszkópos villákhoz is illeszkedő TurnFix gyorskioldó rendszerrel (18.5-34.0 mm-es kormánycső átmérőkhöz).
BBB BFD-25 RAINPROTECTORS 26-28" sárvédő szett
-3.100 Ft
4 db raktáron
Első és hátsó sárvédő szett. Speciális geometriája széles területet véd meg a sártól és a víztől. Szinte valamennyi kerékpárhoz tökéletesen illeszkedik, még a szélesebb gumiabroncsú modellekhez is. Nyeregcső bilinccsel az extra stabilitásért. Két tónusú kompozit anyag. 26 és 28 kerékpárokkal kompatibilis.
BBB BBE-07 CLASSIC kormányszarv
-1.400 Ft
2 db raktáron
Egy darabból kovácsolt 6061 T6 alumínium kormányszarv. Formatervezése elegáns, kissé hajlított, ami követi a kéz formáját. Könnyű, mégis nagyon erős.
ABUS ORYDE ST 2250 váztáska
-2.700 Ft
1 db raktáron
Váztáska szabadidős és mindennapi használatra. Praktikus pánt a könnyű fogásért. 1,8l tárolókapacitás.
EFFETTO MARIPOSA VITAMINA CL tubeless tömítő por
-2.490 Ft
16 db raktáron
Vitamina CL is a sealant additive, made to mix with Caffélatex sealant. Added directly inside the tyre to Caffélatex, V-CL increases the maximum repairable puncture size, while reducing repairing time and pressure loss.
- Vitamina CL helps Caffélatex fix bigger punctures, faster, with lower pressure loss
- Race-day performance on demand
- The mixing happens directly inside the tubeless tyre
- Vitamina CL helps Caffélatex fix bigger punctures, faster, with lower pressure loss
- Race-day performance on demand
- The mixing happens directly inside the tubeless tyre