Paraméterek
Anyag | Karbon |
Évjárat | 2024 |
Kerékméret | 622 |
Kormánycsapágy | Acros IS52 ICR Ssbearings |
Nem | Uniszex |
Nyeregcső | Specialissima Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm-50/53cm, 350mm-55/59cm |
Váz | Specialissima RC carbon HM, only electronic groupsets, fully internal cable routing, headset Acros ICR, direct mount brakes, BB-PressFit 86,5x41 sizes 47-50-53-55-57-59cm |
Villa | Specialissima RC full Carbon HM aero, integrated head, disc, 1.5" head, 12x100mm thru axle |
Vélemények
Leírás
A határok átlépése
Azt a pontot, ahol egy sokoldalú kerékpár képes egy aero kerékpárt megelőzni, küszöbnek hívjuk. Az adatok igazolják, hogy a következő generációs Specialissima sokkal hamarabb eléri a küszöböt, mint az előző generáció. Az Oltre RC-hez képest, és egy profi kerékpáros alatt, aki 420 wattot teljesít, a Specialissima RC a legjobb választás a 6,2% feletti emelkedők mászásához. Ennek oka a Specialissima aerodinamikai optimalizálásában, kiváló súly-merevség arányában és alacsony összsúlyában rejlik. Egy jól edzett amatőr számára, aki 300 watton teker, a küszöböt 4,9%-nál éri el. Egy középhaladó amatőr számára, aki 250 watton teljesít, a Specialissima a 4,2%-os emelkedőknél éri el a küszöböt.
Fejlesztett élmény. Mindenhol.
Válaszul a Bianchi WorldTour versenyzői visszajelzéseire, az volt a cél, hogy a Specialissima hatékonyabb legyen a hegyekben. Ez azt jelentette, hogy javították az aerodinamikai teljesítményt, miközben megtartották a világklasszis súly-merevség arányt, így az aerodinamikai előnyök megmaradtak a kisebb emelkedőknél, miközben a rendkívül könnyű súly lehetővé tette, hogy a meredek szakaszokon is jól mászhass.
Amikor a Specialissima geometriáját készítették, figyelembe vették a kerékpáros kényelmét is, így tökéletes kiegészítővé vált az profi versenyzők fegyvertárában.
Hegyi útvonalakhoz
A súly-merevség aránya lehetővé teszi a Specialissima számára, hogy kiválóan teljesítsen a mászás során, miközben az átalakított aerodinamika lehetővé teszi, hogy gyorsabb legyél a síkabb völgyi utakon és a kanyargós lejtőkön, amelyek a mászás előtt és után következnek.
Rendszerszintű megközelítés
A Specialissima RC egyéni, holisztikus megközelítést képvisel, amelyben mindenhol a marginális előnyöket kutatja. A Reparto Corse, a Bianchi versenyzési részlegének mérnökei a kerékpár minden résznek optimalizálásra törekedtek. A versenyzőt és a kerékpárt egyetlen entitásként kezelik, hogy kihozzák a maximális sebességet.
Adatvezérelt
Az új Specialissima fejlesztésének eredményekén összességében 8,7 másodperc megtakarítást érhet el egy 200 watton hajtó kerékpáros egy 10 km-es, 6%-os emelkedőn.
Összességében optimalizált
A Reparto Corse időt szánt a kerékpár minden egyes részének optimalizálására. Ez azt jelentette, hogy a kerékpár anyagának stratégiai átcsoportosítását hajtották végre a hátsó résztől az elülső részre, szuper vékony üléscsövekkel és vékonyabb láncvillákkal, miközben az első villaforma kialakítását is megerősítették, hogy létrehozzanak egy aerodinamikailag hatékonyabb elülső végét. A Specialissima egyes részei, például a váltótartó fül és a nyeregcső bilincse, minimális súly elérése érdekében egyedileg lettek kialakítva.
D-alakú csövek
A D-alakú nyeregcsőn ugyanaz az aerodinamikailag optimalizált profil kerül felhasználásra, mint amit a kerékpár más részein alkalmaznak.
Hasonló termékek
BIANCHI OLTRE RC vázszett (2025)
BIANCHI OLTRE PRO vázszett (2025)
BIANCHI SPECIALISSIMA PRO vázszett (2025)
A legigényesebb amatőrök és szakavatott kerékpárosok számára. Mássz meg hegyeket átütő erővel.
Miért ne lehetne könnyű, ha aero?
A következő generációs Specialissima nemet mond a kompromisszumokra, és a hegyekhez és meredek emelkedőkhöz a legjobb eszközt nyújtja neked. A könnyű, aerodinamikailag optimalizált váz és a saját alkatrészek biztosítják, hogy kiválóan teljesíts a sík utakon és a mászás előtti és utáni technikás lejtőkön.
Könnyű
Teljes súly: 6,6 kg
A Specialissima teljes súlya 6,6 kg, +/- 5% eltéréssel. Ezt az alacsony súlyt a kerékpár karbonanyagának stratégiai, a hátsó résztől az elülső részre történt átcsoportosításának köszönheti, szuper vékony támvillákkal és vékonyabb láncvillával, miközben az első villaforma nagyobb aerodinamikai előnyt eredményez.
Aero
Aerodinamikai hatékonyság kevésbé meredek emelkedőkön
Az új Specialissima javításai az előző generációhoz képest 8,7 másodperces időmegtakarítást eredményeznek egy 200 wattot leadó kerékpáros számára egy 10 km-es, 6% meredekségű emelkedőn. A sík terepen 40 kilométeres távon 31,19 másodperc időmegtakarítás érhető el 200 watt leadása mellett. A 6%-os emelkedőn 30 km/h-s sebességgel haladó profi hegyimenőknek a Specialissima új tervezése 3,6 watt megtakarítást jelent.
BIANCHI ZOLDER PRO vázszett (2025)
Teljesen karbon váz kizárólag tárcsafékekkel szerelhető, 'cross-specifikus geometriával és 1x vagy 2x hajtóművel rendelkezik, így a Zolder Pro olyan bringásoknak készült, akik imádnak gyorsan haladni bármilyen terepen. Hat különböző méretben, 48 cm-től 58 cm-ig, bárki úgy érezheti magát, mintha egy bajnok lenne.
- Új hátsó háromszög kialakítás: a megnövekedett reaktivitás előnye.
- Új villa kialakítás: akár 40-622 méretű gumikat is fogad.
- Alacsonyabban fekvő kulacstartószemek: top versenyzők igényei által a másodlagos kulacstartószemek lejjebb kerültek a vázon, így nagyobb férőhelyet és kényelmet adva a kerékpár vállon való cipelésének.
- Magasabb középcsapágy pozíció: növeli a sárférőhelyet és csökkenti az akadáloykon való megakadás lehetőségét.