Kép: | Név: | Szín: | Méret: | Elérhetőség: | Ár: | Cikkszám: | Kosárba |
BIANCHI 25 ARCADEX PRO Apex/GX AXS 1x12sp Zöld XS kerékpár
|
AW - Green/graphite Matt
|
RENDELHETŐ
|
1.999.000 Ft (1.574.016 Ft + ÁFA)
|
YTB82IXSAW
|
|
||
BIANCHI 25 ARCADEX PRO Apex/GX AXS 1x12sp Celeste XS kerékpár
|
AF: Celeste
|
RENDELHETŐ
|
1.999.000 Ft (1.574.016 Ft + ÁFA)
|
YTB82IXSAF
|
|
Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első fék | Sram APEX Pad Type: Steel-Backed Organic |
Első féktárcsa | Sram CenterLine Rotor Hub Interface: Centerlock Rotor Diameter: 160 mm (front&Rear) |
Első gumi | Pirelli Cinturato™ GRAVEL M Classic, 45-622 tan sidewall |
Első kerék | Velomann Terbium clincher and tubeless ready Rim Diameter: 700C Material: Carbon Rim Height: 30 mm Inner Wigth Channel: 25 mm |
Évjárat | 2025 |
Fékkar | Sram APEX Pad Type: Steel-Backed Organic |
Fékrendszer | Sram APEX Pad Type: Steel-Backed Organic |
Fogaskoszorú | Sram GX Eagle Transmission, XS 1272 T-Type, 10-52T Driver Body Interface: XD |
Hajtómű | Sram Rival 1 WIDE 40T Crank Length: 170mm-XS(47)-SM(51), 172.5mm-MD(55)-LG(58), 175mm-XL(61) |
Hátsó fék | Sram APEX Pad Type: Steel-Backed Organic |
Hátsó féktárcsa | Sram CenterLine Rotor Hub Interface: Centerlock Rotor Diameter: 160 mm (front&Rear) |
Hátsó gumi | Pirelli Cinturato™ GRAVEL M Classic, 45-622 tan sidewall |
Hátsó kerék | Velomann Terbium clincher and tubeless ready Rim Diameter: 700C Material: Carbon Rim Height: 30 mm Inner Wigth Channel: 25 mm |
Hátsó váltó | Sram GX Eagle Transmission (T-type AXS) |
Kerékméret | 28" |
Kormány | Velomann Gravel ICR Alloy Flare: 16° Drop: 130mm Reach 70mm Interface Diameter: 1 1/4"" (31.8mm) HandleBar Widths: 400 - SX(47) SM(51), 420 - MD(55) LG(58), 440 -XL(61) |
Kormánybefogó | Velomann AICR Alloy Rise: -2° Steerer Diameter: 1-1/8"" (28.6mm) HB interface Diameter: 1-1/4"" (31.8mm) Stem Lengths: 80mm - XS(47), 90mm - SM(51), 100mm-MD(55), 110mm-LG(58),120m -XL(61) |
Kormánycsapágy | Bianchi Custom Acros ICR (Internal Cable Rounting) Spacers:5 mm x1, 10mm x3 Headtube Cover: Bianchi Costum Compresion Ring: 1.125 Inch Top Bearing: Angular contact Bearing 42x52x7 + seal Bottom Bearing: Angular contact Bearing 40x52x7 + seal Base Pla |
Kormányszalag | Bianchi Hexagon tape 2.5mm thickness, Full black |
Középcsapágy | Sram DUB PressFit Road Wide 86.5 X Ø41 |
Lánc | Sram GX Eagle Transmission Flattop |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Velomann MITORA 149 H1 cover: soft touch, padding: foam, shell: nylon carbon rails: Aisi Steel lenght: 250mm width: 149mm weight: 230g ± 2 |
Nyeregcső | Velomann Carbon UD SeatPost O.D: Ø27.2 mm Seatpost lengths: 300mm-SX(47), 350mm- SM(51) MD(55), LG(58) XL(61) |
Váltó | Sram Apex AXS HRD Shift System |
Váltókarok | Sram Apex AXS HRD Shift System |
Váz | Arcadex PRO Disc Brake Specification: Flat Mount 140/160 Bottom Braket Standard: PressFit 86.5 X Ø41 Rear Axle: thru12 OLD (Over-Locknut-Dimension): 142 mm Front Derailleur:Non Compatible Rear Derailleur: SRAM UDH Hanger type Max Chainring Compatibil |
Villa | Suspension Fork: RockShox Rudy XPLR Travel: 30 mm Disc Brake Specification: Direct Flat Mount 160/180 Front Axle: thru12 OLD (Over-Locknut-Dimension): 100 mm Tire Clearance: ETRTO 622-50mm Steer tube Diameter: Tapered 1 1/8"" to 1.5"" Fork Rake: 51 m |
Vélemények
Leírás
Az Arcadex-szel a Bianchi teljessé teszi a gravel rajongóknak szánt kínálatát. Az Impulso mellett, a gyors gravel modell azok számára, akik teljesítményt és sebességet keresnek még a földutakon is, az új Arcadex megfelel a szabad szelleműek igényeinek, akik választ keresnek a terep kalandtúrák iránti vágyukra.
A karbon váz endurance geometriával biztosítja a hosszú távú kalandok teljes átéléséhez szükséges kényelmet a teljesítmény feláldozása nélkül.
Az Arcadex Pro belső kábelátvezetésű kormányrésszel van felszerelve, míg a Comp változat félig belső kábelátvezetésű rendszerrel rendelkezik. Mindkét modell a Bianchi teljesen integrált monocoque szénszálas, a Reparto Corse által kifejlesztett kormányával is bővíthető.
A The Arcadex akár 700c x 50mm-es gumiabroncsokat is képes fogadni. A kerékpár 45 mm-es gumiabroncsok használata esetén felcsíptethető sárvédőkkel is használható. A kerékpár ASTM 2 besorolású terepen való használatra alkalmas, és minden specifikációban Mitora 149 H1 nyereggel rendelkezik, amely egész napos kényelmet biztosít a többnapos túrákhoz.
Az új Arcadex kifejlesztésekor a Bianchi figyelt a kerékpárosok és a kerékpártúrázók különleges kéréseire és igényeire, hogy olyan megoldásokat tervezzen, amelyek leegyszerűsítik és fokozzák az élményeket.
Az új fő jellemző az IFS (Internal Frame Storage) modul, amely a kerékpáros számára az alsócső belsejében létrehozott extra helyet biztosít, ahol kisebb tárgyak tárolhatók. Az IFS modul belsejében a Velomann által készített védőtok segítségével tárolhatók a tárgyak, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy azok ne szóródjanak szét a rekeszben, ne zörögjenek, és ne okozzanak karcolásokat.
Az új Arcadex két változatban, Pro és Comp kivitelben kapható.
Az Arcadex Pro tartós Velomann Terbium 30 szénszálas kerekekkel van felszerelve, amelyek készen állnak bármilyen kalandra, és egy Rockshox Rudy XPLR rugós villát kínálnak 30 mm-es rugóúttal a durvább terepek kezeléséhez. Kétféle szett közül választhatsz: az elektronikus SRAM APEX/GX AXS és a mechanikus Shimano GRX 822.
Hasonló termékek
BIANCHI IMPULSO PRO GRX kerékpár (2025)
BIANCHI ARCADEX PRO GRX 820/822 1x12sp kerékpár (2025)
3T EXPLORO RACEMAX INTEGRALE WPNT GRX Di2 2x12 Camo 56 kerékpár
Aerodinamikai jellemzők:
- Hátsó kerék kivágás: A váz szorosan illeszkedik a hátsó kerékhez, csökkentve a légellenállást és növelve a sebességet.
- Alsócső kialakítás: Az alsócső alsó része 75 mm széles, hogy teljesen lefedje a kulacsot, míg a felső része 50 mm-re szűkül, optimalizálva a légáramlást.
- Keskeny fejcső: Az 1 1/8”-1 ¼” méretű fejcső minimalizálja a légellenállást, miközben egy 1,5”-os kormánycsapágyat rejt, biztosítva a merevséget és az erőt.
Szerkezeti és kényelmi jellemzők:
- Dupla ejtett láncvilla: A hajtásoldali és a nem hajtásoldali láncvillák leejtése javítja a gumiabroncs és a hajtókar közötti távolságot, növelve a merevséget és csökkentve a súlyt.
- Menetes középcsapágy: A menetes középcsapágy precíz illeszkedést biztosít, csökkentve a karbantartási igényt és növelve a megbízhatóságot.
- Integrált fékrögzítők: A féknyergek közvetlenül a vázhoz és a villához rögzíthetők, adapterek nélkül, csökkentve a súlyt és növelve az aerodinamikát.
Meghajtás és fékrendszer:
- Shimano GRX Di2 2x12: Az elektronikus váltórendszer precíz és megbízható váltást biztosít, kifejezetten gravel használatra optimalizálva.
- Fékrendszer: Shimano GRX hidraulikus tárcsafékek 160 mm-es rotorokkal, amelyek erőteljes és megbízható fékezést nyújtanak minden körülmények között.
Kerekek és gumik:
- Kerékszett: 3T Discus 40|30 karbon kerekek, amelyek könnyűek és merevek, javítva a gyorsulást és a kezelhetőséget.
- Gumik: Pirelli Cinturato Gravel H 700x40 mm-es gumiabroncsok, amelyek kiváló tapadást és kényelmet biztosítanak különböző terepviszonyok között.
További jellemzők:
- WePaint (WPNT): A vázakat Olaszországban, Montellóban festik, lehetővé téve az egyedi színválasztást és a kiváló minőséget.
- Méretspecifikus geometria: A váz méretéhez igazított alsócső mélység és egyéb geometriai jellemzők biztosítják az optimális aerodinamikát és kényelmet minden méretben.
A 3T Racemax Integrale WPNT Shimano GRX Di2 2x12 ideális választás azok számára, akik egy gyors, aerodinamikus és sokoldalú gravel kerékpárt keresnek, amely kiválóan teljesít különböző terepviszonyok között.