Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.Ezzel segíted a munkánkat!

A Castelli kerékpáros ruhamárkát mostantól így találod meg: az új logó és története

A Castelli kerékpáros ruhamárkát mostantól így találod meg: az új logó és története
Mind ismerjük a Castelli kerékpáros ruhamárkát, amely már több, mint száz éve gyártja a prémium minőségű sportruházatot és kiegészítőket. A design és innováció meghatározó a cég életében. Az olasz brand termékei a jövő évtől megújult arculattal fognak érkezni, íme...

A Castelli ruhamárka több, mint egy évszázados múltra tekint vissza és az egyik legnagyobb névnek számít a kerékpáros ruházatok között. A céget 1876-ban alapította Vittore Gianni Milánóban, eredetileg sportolók, például futballisták és birkózók számára készítve felszerelést. 1910-ben a márka a kerékpársport felé fordult, és az olasz legendák (mint Alfredo Binda és Fausto Coppi) számára készített többek közt mezt és nadrágot. 1935-ben Armando Castelli átvette a céget és folytatta a sportos ruházatok fejlesztését, különös figyelmet fordítva a kerékpárosokra. A márka 1974-ben váltotta fel hivatalosan a Vittore Gianni nevet Castelli névre, és ezzel kezdődött az új korszak, melyben forradalmi újításokat vezettek be, például a Lycra használatát a kerékpáros nadrágokhoz.

A Castelli ma is a sportruházatok élvonalát képviseli és elkötelezett az iránt, hogy a legújabb technológiákkal és anyagokkal ellátott termékeket kínálja a kerékpárosoknak. A márka széles termékkínálata magában foglalja a verseny- és szabadidős kerékpáros ruhákat, kiegészítőket és egyéb felszereléseket, melyeket a legnagyobb kerékpáros csapatok és versenyzők is használnak világszerte (mint a Quick Step World Tour csapata és Remco Evenepoel). 

2025 Castelli biciklis ruházat logo

A logó története

  • 1940-es évek: A Castelli logó nem különösebben volt kiemelve a Vittore Gianni márka idején, mivel a cég akkoriban elsősorban a sportolók ruházatára koncentrált anélkül, hogy saját identitását hangsúlyozta volna.

  • 1974: Armando Castelli fia, Maurizio Castelli átvette a céget, és hivatalosan bevezette a Castelli nevet. Ekkor jelent meg a híres "skorpió" logó, amely Maurizio születési csillagjegyére utal.

  • 1980-as évek: A logó megjelenése egyszerűsödött, hogy jobban illeszkedjen a modern, minimalista stílushoz. A piros körben elhelyezett fehér skorpió a márka fő jellemzőjévé vált, és ezt a formátumot a későbbiekben is megtartották.

  • 1990-es évek: A Castelli logó kis mértékben módosult, hogy még hangsúlyosabban reprezentálja a márka prémium jellegét. A skorpió mellett megjelent a „Castelli” felirat is, amely azóta is meghatározó eleme a márkának.

  • 2000-es évek és napjaink: A logót modernizálták és finomhangolták a kortárs dizájn trendekhez igazodva. A skorpió szimbólum piros-fehér színeit és a tipográfiát tovább csiszolták, hogy minden méretben és felhasználási területen egyértelműen felismerhető legyen.

  • 2024: Az új logó merít a múltból - a kalligráfia és stílus alapján egyértelműen régi idők ihlette az új design-t, mégpedig az 1974-es skorpió látható a képen.Várhatóan a 2025-ös termékeken már látható lesz, de elképzelhető, hogy csak az év vége fele fogunk vele találkozni a termékeken.

 

Bringaland akció: Castelli őszi és téli kerékpáros ruha kollekció kedvezmény

 


 

Még nem regisztráltál? Itt tudod megtenni, hogy te se maradj le a legfrissebb hírekről, érdekességekről.

Kövess minket máshol is! Like-old és kövesd be Facebook és Instagram oldalunk, ahol napról napra jelentkezünk tartalommal!

 


 

Az oldal tetejére