Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első agy | Shimano HB-RS47 |
Első féktárcsa | Shimano SM-RT70, diam. 160mm |
Első gumi | WTB Riddler Race 700x37 |
Első kerék | AlexRims GD24 disc 622-21, tubeless ready |
Évjárat | 2022 |
Fékkar | included w/shifters |
Fékrendszer | Shimano BR-RX400 |
Fogaskoszorú | Shimano SLX CS-M7000, 11sp 11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-42T |
Hajtómű | Shimano GRX 600 FC-RX600 40T, Crank Length: 170mm-XS-SM, 172.5mm-MD-LG, 175mm-XL |
Hátsó agy | Shimano FH-RS470 |
Hátsó féktárcsa | Shimano SM-RT70, diam. 160mm |
Hátsó gumi | WTB Riddler Race 700x37 |
Hátsó kerék | AlexRims GD24 disc 622-21, tubeless ready |
Hátsó váltó | Shimano GRX RD-RX812 11sp |
Kerékméret | 622 |
Kormány | Aluminum 6061, reach 70mm, flare angle 16°, drop 120mmx40cm, 130mmx42/44cm, size: 40cm=XS/SM, 42cm=MD/LG, 44cm=XL |
Kormánybefogó | Fsa ST-OS-188/SMR-0°, Alloy 6061, rise 0°, Ext: 80mm-XS/SM, 100mm-MD, 120mm-LG/XL |
Kormányszalag | La Spirale Ribbon cork |
Középcsapágy | Shimano BB-RS500-PB, press fit |
Lánc | Kmc X11-1 EPT finish |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Selle Royal 2315HRN, steel rail, open, 250x148mm |
Nyeregcső | Reparto Corse Alloy 6061 shaft, alloy head, 15mm offset, 31,6mm, length: 300mm-47cm, 350mm-50/63cm |
Váz | Arcadex Carbon, 1.5" headset, seatpost diam. 31.6mm, thru axle 12x142mm, flat mount caliper, Pressfit 41 BB, compatible with 42mm tire and mudguard predisposition, sizes: XS-SM-MD-LG-XL |
Villa | Bianchi Full Carbon Disc, 1.5" head, flat mount caliper, thru axle 12x100mm |
Vélemények
Hasonló termékek
TESZT GARMIN EDGE 830 kerékpáros computer
TESZT BIANCHI E-OMNIA FX Bosch 4 625 Shimano XT 1x12sp fekete/szürke M kerékpár
TESZT BIANCHI E-OMNIA FX Bosch 4 625 Shimano XT 1x12sp kék/celeste L kerékpár
1. Karcolás Kormány jobb oldal
2. Leesős karcolás Hajtókar jobb lánc
3. Menet gyűrődés Bal pedál menet
4. Karcolás Hátsó váltó
5. Kopás Villa váll
6. Apróbb karcok Támvilla baloldala, lámpa mellett
7. Sérülés Kormány bal oldali vége
TESZT 3T EXPLORO RACEMAX FORCE AXS 2x12 Orange/Grey 51 kerékpár
Akár aszfalton, akár terepen haladunk, szeretjük a sebességet. Az új RaceMax váz erre lett tervezve. A végeredmény az első gravel kerékpár, mely:
Úgy néz ki, mint egy országúti kerékpár
Úgy megy, mint egy országúti kerékpár
Terepen is hasít
A legjobb az egészben, hogy ugyanazt a RaceMax vázat fel lehet építeni a tiszta sebességre összpontosítva („RACE” beállítás, 700C kerékkel), vagy megállíthatatlan gépként nagyon széles gumikkal („MAX” beállítás 650B kerékkel). Te választasz. Két kerékkészlettel pedig egyszerűen válthatunk a RACE és a MAX között. Ez a RaceMax.
A kerékpárok gyári specifikációjához képest, a kialakult alkatrészellátottsági hiányosságok miatt, lehetnek eltérések a felszereltséget illetően! Megértésüket köszönjük!
A teszt kerékpárok állapotáról lásd a további fotókat.
TESZT 3T EXPLORO RACEMAX FORCE AXS 2x12 Orange/Grey 56 kerékpár
Akár aszfalton, akár terepen haladunk, szeretjük a sebességet. Az új RaceMax váz erre lett tervezve. A végeredmény az első gravel kerékpár, mely:
Úgy néz ki, mint egy országúti kerékpár
Úgy megy, mint egy országúti kerékpár
Terepen is hasít
A legjobb az egészben, hogy ugyanazt a RaceMax vázat fel lehet építeni a tiszta sebességre összpontosítva („RACE” beállítás, 700C kerékkel), vagy megállíthatatlan gépként nagyon széles gumikkal („MAX” beállítás 650B kerékkel). Te választasz. Két kerékkészlettel pedig egyszerűen válthatunk a RACE és a MAX között. Ez a RaceMax.
A kerékpárok gyári specifikációjához képest, a kialakult alkatrészellátottsági hiányosságok miatt, lehetnek eltérések a felszereltséget illetően! Megértésüket köszönjük!
A teszt kerékpárok állapotáról lásd a további fotókat.
TESZT 3T EXPLORO RACEMAX FORCE AXS 2x12 Orange/Grey 58 kerékpár
Akár aszfalton, akár terepen haladunk, szeretjük a sebességet. Az új RaceMax váz erre lett tervezve. A végeredmény az első gravel kerékpár, mely:
Úgy néz ki, mint egy országúti kerékpár
Úgy megy, mint egy országúti kerékpár
Terepen is hasít
A legjobb az egészben, hogy ugyanazt a RaceMax vázat fel lehet építeni a tiszta sebességre összpontosítva („RACE” beállítás, 700C kerékkel), vagy megállíthatatlan gépként nagyon széles gumikkal („MAX” beállítás 650B kerékkel). Te választasz. Két kerékkészlettel pedig egyszerűen válthatunk a RACE és a MAX között. Ez a RaceMax.
A kerékpárok gyári specifikációjához képest, a kialakult alkatrészellátottsági hiányosságok miatt, lehetnek eltérések a felszereltséget illetően! Megértésüket köszönjük!
A teszt kerékpárok állapotáról lásd a további fotókat.