Kép: | Név: | Szín: | Méret: | Elérhetőség: | Ár: | Cikkszám: | Kosárba |
3T EXPLORO PRIMO RIVAL 1x11 Grape XL kerékpár
|
Grape
|
1 db raktáron
|
|
9239CVBA32W
|
|
||
3T EXPLORO PRIMO RIVAL 1x11 Cherry XL kerékpár
|
Cherry
|
XL
|
1 db raktáron
|
|
9239DCBA36W
|
|
INGYENES SZERVIZ - ELSŐ ÁTNÉZÉS
Paraméterek
Anyag | Karbon |
Első fék | Sram Rival Flat Mount Hydraulic Disc w/ Sram 160mm Centerlock rotor |
Első kerék | Fulcrum Rapid Red 900 700c |
Évjárat | 2022 |
Fékkar | Sram Rival1 HRD |
Fogaskoszorú | Sram 11-speed PowerGlide™ 11-42T with JET™ black finish |
Hajtómű | FSA Omega BB386EVO 42T chainring (S: 170mm - M: 172,5mm - L: 172,5mm - XL: 175mm) |
Hátsó fék | Sram Rival Flat Mount Hydraulic Disc w/ Sram 160mm Centerlock rotor |
Hátsó kerék | Fulcrum Rapid Red 900 700c |
Hátsó váltó | Sram Rival1x Long Cage |
Kerékméret | 622 |
Kormány | 3T Superergo PRO (S: 38cm - M: 40cm - L: 42cm - XL: 44cm) |
Kormánybefogó | 3T Apto Stealth (S: 80cm M: 90mm L: 100mm - XL: 110mm) |
Nem | Uniszex |
Váltókarok | Sram Rival1 HRD |
Váz | Unidirectional pre-preg carbon, High-modulus/high-strength performance blend layup |
Villa | 3T Fango PRO |
Vélemények
Leírás
GravelPlus:
Az Explorot úgy terveztük, hogy használhasd országúti, cross és akár mtb gumikülsővel is, követve a GravelPlus képletet. Az országúti és cross gumik 700c, a MTB gumik pedig 650b ballonosabb méretben készülnek, ezért lehetséges, hogy a két különböző kerékátmérő, a hozzá való külsővel felgumizva hasonló külső mérettel rendelkezik. A két különböző kereket, megegyező átmérővel kényelmesen lehet használni az Exploro vázakban. A 700c-re ajánljuk a 3T Discus kerekünket, 650b-hez pedig a 3T DiscusPlus modellt.
RealFast:
Miért fontos az aerodinamika a gravel esetében, ahol aszfalton, gravelen és keményebb terepen is használjuk a kerékpárt?
+ Talán lassan mész terepen, de az összekötő aszfaltos szakaszokon szükséged van az országúti sebességre.
+ Ha a meredekség miatt vagy lassú, az aerodinamika nem igen számít. De ha a szembe, vagy oldalszél miatt mész lassan, akkor csak a földhöz képest vagy relatíve lassú, a levegőhöz képest viszont nagyon gyors, és ez határozza meg az ellenállást, amit érzel (((és ez az, ami miatt lassú vagy)))).
+ Az Exploro valójában egy jó országúti kerékpár IS a maga módján. Amikor országúti (csoportos) edzésen használod, minden apró aero részlet sokat számít.
Nem szerettük volna, hogy az Exploro csak papíron legyen gyors, a valós körülményekre terveztük. Ezért 32km/h sebességgel teszteltük, az átlagosan használt 48km/h sebességgel ellentétben, és a kulacsokhoz igazítottuk a váz formáját (hiszen nehéz lenne nélkülük hosszú órákat tekerni). Úgy terveztünk Sqaero (szögletes aero) formákat, hogy sárosan is jól "működjenek". Egy saras Exploro 40mm széles, bütykös gravel gumival és két kulaccsal (piros vonal a grafikonon) gyorsabb, mint egy hasonló tiszta, hengeres vázú kerékpár, 28mm széles országúti gumikkal és kulacsok nélkül (szürke vonal).
Sqaero (szögletes aero):
Az Exploro sebességének kulcsa az aero alsó vázcső, ami elég széles, hogy tovább vezesse a légáramlást, amit az első széles gumi hoz létre (egy vékony vázcső nem is érintkezne az áramlással). Egy 50mm széles, teljesen aerodinamikus (csepp formájú) alsó vázcső elfogadható átmérővel legalább 150-200mm mély lenne, ami már túl nagy felületet eredményezne. Ezért terveztük szögletesre a hátsó éleket, megtartva az aerodinamika legnagyobb előnyeit, egy 50x75mm átmérővel amely szintén közel tökéletes erőt és merevséget biztosít; ez a mi Sqaero formánk. A széles alsó vázcső ugyanakkor hatékonyan eltakarja a kulacsokat.
A Sqaero formát használjuk a fejcsövön, a nyereg-, nyeregvázcsövön és a hátsó támvillán is.
Letisztult teljesítmény:
Rejtett bowdenek, vezetékek, és nyeregcsőbilincs letisztítja a kerékpár összképét és elősegíti az aerodinamikáját. A cserélhető FlipTop kábel elvezető időtálló, használható mechanikus és elektromos váltással, egy vagy két tányéros rendszerrel is.
Hang Loose váltótartó fül:
Beilleszteni egy hátsókereket a vázba tárcsafékkel néha nem könnyű, de mi azzá tettük. Felejtsd el a váltó testet, figyelj csak a tárcsára, helyezd be a kereket, csúsztasd a helyére a tengelyt, majd akaszd vissza a váltót a helyére, ami a tengely megszorításával a kerékkel együtt fog rögzülni.
Nyeregcső ék:
Az eredeti Exploroban egy gyönyörű rejtett nyeregcső ék van, de az új, felső állítású éket sokkal egyszerűbb használni, mint például a Strada kerékpárunkon, ezért ma már ezt a technikát használjuk az Exploron is.
Hasonló termékek
GIANT LIV 22 TEMPT E 1 Figuier S kerékpár
A kerékpárok gyári specifikációjához képest, a kialakult alkatrészellátottsági hiányosságok miatt, lehetnek eltérések a felszereltséget illetően! Megértésüket köszönjük!
BIANCHI IMPULSO ALLROAD GRX 600 2x11sp kerékpár (2023)
CUBE 23 NURIDE HYBRID PERFORMANCE 500 ALLROAD graphite'n'black M/54 cm kerékpár
GIANT 23 XTC ADVANCED 29 2 Black/Amber Glow M kerékpár
A kerékpárok gyári specifikációjához képest, a kialakult alkatrészellátottsági hiányosságok miatt, lehetnek eltérések a felszereltséget illetően! Megértésüket köszönjük!
CUBE 23 NUROAD C:62 PRO grey'n'black S/53 cm kerékpár
GIANT ROAM E GTS kerékpár (2022)
A könnyű ALUXX alumínium vázzal és az új SyncDrive Core motorral tervezett Roam E+ a sokoldalúságról szól. A hegyikerékpárok és az országúti kerékpárok legjobb tulajdonságait ötvözve arra ösztönöz, hogy felfedezd a kalandosabb útvonalakat. Szélesebb gumik és 63 mm-es rugóvilla gondoskodik arról, hogy kényelmesen haladj a durva utakon vagy ösvényeken. Tedd simábbá a durva utakat és könnyítsd meg a nehéz emelkedőket ezzel a mindent tudó Roam E+ kerékpárral.